Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار هرمزگان با بیان اینکه توسعه و افزایش حمل کالا از طریق شبکه ریلی بندر شهید رجایی بایستی اجرایی شود، گفت: بندر شهید رجایی قابلیت حمل ۳۰ میلیون تن کالا و شبکه راه آهن استان نیز ظرفیت جابجایی ۱۴ میلیون تن کالا را دارند. ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، فریدون همتی در نشست بررسی توسعه و افزایش حمل و نقل کالا از طریق شبکه ریلی راه آهن، با تاکید بر برنامه‌ریزی برای افزایش حمل کالا در شبکه ریلی استان هرمزگان اظهار داشت: باید برای توسعه و افزایش حمل کالا از طریق شبکه ریلی بندر شهید رجایی و راه آهن بندرعباس تا مرکز و دیگر نقاط کشور برنامه ریزی مدون صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار هرمزگان: گنجینه عظیم سیره و سلوک شهدا در جامعه یادآوری و بازخوانی شوداستاندار هرمزگان: دستگاه‌های مسئول خسارات وارده از سیل به مردم را سریعاً جبران کننداستاندار هرمزگان: بیش از 100 مدرسه با مشارکت بنگاه‌های اقتصادی و خیرین در هرمزگان ساخته می‌شود

وی افزود: افزایش ظرفیت و قابلیت حمل کالا از طریق شبکه ریلی از بندر شهید رجایی موجب می‌شود کار برای صادرکنندگان و واردکنندگان کالا آسان‌تر شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه در حال حاضر 6 میلیون تن کالا از طریق راه آهن استان حمل می‌شود تصریح کرد: شبکه راه آهن استان ظرفیت حمل 14 میلیون تن کالا را دارد ضمن اینکه شبکه ریلی داخل بندر شهید رجایی نیز قابلیت حمل 30 میلیون تن کالا را دارد. 

همتی با تاکید بر لزوم انجام مطالعات در این خصوص افزود: باید برنامه‌ریزی‌های مناسبی صورت گیرد و دستگاه‌های متولی نیز وظایف خود را به درستی انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل دو خطه شدن مسیر ریلی راه آهن بندرعباس تا تهران مهم ترین اقدامی است که موجب افزایش سرعت حمل بار و مسافر می‌شود از این رو این کار بایستی با جدیت پیگیری شود. 

انتهای پیام/864/ ع

R7555/P1494/S6,58/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۴۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین

جواد دوستی معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهید رجایی گفت: در اولین ماه امسال، به میزان ۸۳۵ میلیون و ۷۰۵ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحد‌های سیزده گانه این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

دوستی در ادامه بیان داشت: از این میزان انرژی تولیدی، ۴۴۲ میلیون و ۵۷۸ هزار کیلووات ساعت انرژی در ۹ واحد گازی و بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی و ۳۹۳ میلیون و ۱۲۷ هزار کیلووات ساعت انرژی در چهار واحد ۲۵۰ مگاواتی این نیروگاه تولید شده است که با این میزان، تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی ۱.۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

نیروگاه شهیدرجایی به عنوان سومین نیروگاه بزرگ کشور، با دارا بودن ۱۳ واحد بخاری وسیکل ترکیبی، سالانه حدود ۱۲ میلیاردکیلووات ساعت انرژی تولید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • اعلام آمادگی چین برای ساخت بندر خشک ریلی در قرقیزستان
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • افزایش ترانزیت ریلی کالا از گمرک رازی در مرز ایران وترکیه 
  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد
  • صادرات ۶۰ هزار تن مواد معدنی از بندرخمیر