Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@23:51:24 GMT

تعطیلی دبستان‌های میبد یزد

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۳۴۹۵۳

تعطیلی دبستان‌های میبد یزد

دبستان های شهرستان میبد فردا (چهارشنبه) به دلیل آلودگی هوا تعطیل اعلام شد.

معاون فرماندار میبد در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: میزان آلاینده‌های هوا در ۴۸ ساعت گذشته در میبد افزایش یافته است که به همین دلیل مدارس میبد روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد.

سید بهروز موسوی ندوشن عنوان کرد: این تعطیلی ویژه دبستان‌ها و پیش دبستانی‌ها است و شامل همه مدارس شهرستان میبد به جز ندوشن می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرماندار میبد تاکید کرد: تا پایان هفته جاری هرگونه فعالیت عمرانی شهرداری که موجب تشدید آلایندگی هوا شود نیز ممنوع است.

موسوی ندوشن ادامه داد: همچنین اداره آموزش پرورش میبد مکلف است فعالیت ورزشی دانش آموزان مقاطع متوسطه و هنرستان‌ها را در فضای باز کاهش دهد.

به گزارش مهر، میبد با جمعیت ۱۰۴ هزار نفر در فاصله ۴۵ کیلومتری از مرکز استان یزد واقع شده است.

لینک کوتاه: asriran.com/002xSO

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، معاون سیاسی امنیتی فرماندار میبد، رئیس دفتر امام جمعه، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس بنیاد شهید شهرستان با حضور درمنزل سیدعلی محمد جوادیان، رضا جعفری نژاد و علی اصغر رسولی از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس از صبر و استقامت آنها تجلیل کردند.   سیدعلیمحمد جوادیان در عملیات فتح المبین، رضا جعفری نژاد در عملیات خیبر و علی اصغر رسول در عملیات والفجر هشت به درجه والای جانبازی نائل آمدند.   رئیس دفتر امام جمعه میبد در این دیدار گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون هزاران شهید و ایثار و فداکاری شما جانبازان سرافراز و آزادگان به پیروزی رسید.   حجت الاسلام فاضلی با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت به پرچمداری ایران اسلامی در برابر دشمنان ایستاده است، افزود: جبهه مقاومت با روحیه جهادی و انقلابی شما عزیزان در برابر رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی ایستاده است و به زودی جبهه کفر را سرنگون و قدس و مردم مظلوم غزه را از زیر ظلم و ستم دشمنان آزاد خواهد کرد.   وی خاطرنشان کرد: شما جانبازان عزیز و سرافراز زخم گلوله را در تن خود به یادگار دارید و به آن افتخار می‌کنید و در چشم و دل ملت ایران عزیز هستید.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • حمایت مردم میبد از عملیات مقتدرانه سپاه
  • آموزش کمک‌های اولیه نجات به بیش از ۴۰۰ نفر از شهروندان و دانش آموزان نیشابوری
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • بررسی مشکلات پایانه صادرات کاشی و سرامیک میبد
  • جشن بزرگ کارگری در میبد
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان‌وبلوچستان