Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین بازرسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پنجمین همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مشهد گفت: نیروهای مسلح یک مجموعه فرهنگی بزرگ در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه ای شمال شرق ، امیر سرتیپ دوم ستاد سید جعفر عقلمند، صبح امروز در جمع فرماندهان و کارکنان یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد، تاثیرگذاری نیروهای مسلح در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه را بسیار چشمگیر توصیف  کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین بازرسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جامعه کنونی مانند یک کشتی است که هر آسیب اجتماعی می‌تواند ضربه جبران ناپذیری به آن وارد کند و در صورت به فکر نبودن، جامعه و بخصوص جوانان را غرق می کند.

وی گفت: آموزش در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران در اولویت است چرا که آموزش دانش شخصی را ارتقا داده و اگر دانش شخص بالا رود، دانش خانوادگی و همین‌طور دانش جامعه ارتقا پیدا خواهد کرد.

جانشین بازرسی آجا گفت: هم اکنون در ارتش جمهوری اسلامی در سه حوزه مهارت اجتماعی، اعتیاد و حوزه فضای مجازی ۱۰ هزار نفر در حال فراگیری آموزش هستند که بتوانند سطح ارتش اثرگذار بوده به نحوی که آموزش این افراد برای کارکنان پایور و وظیفه اثرگذاری خوبی در خانواده‌ها و جامعه دارد.

 امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا نیز با تاکید بر اینکه به حول و قوه الهی نفوذ آسیب‌های اجتماعی در ارتش بسیار کم است، گفت: در سال‌های اخیر هیچ‌گونه مورد خودزنی یا خودکشی نداشته و این برگرفته از آموزش و فراگیری مهارت‌های اجتماعی در محیط کار و خانواده است.

انتهای پیام/ 70068

 

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آسیب های اجتماعی جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۵۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد

همزمان با فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، به مناسبت فرا رسیدن بیست و نهم فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رژه یگان‌های نمونه ارتش با سخنرانی آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت، امیر دریادار دوم حمید رضا سعادت فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ محمد اکرمی نیا معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی و با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان، اعضای شورای تأمین، جمعی از مسئولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی در رشت برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی از مقابل جایگاه ویژه رژه رفتند و توان رزمی و عملیاتی خود را به نمایش گذاشتند.

کد خبر 745444

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» ناتوانی رژیم صهیونیستی در برابر جمهوری اسلامی را نشان داد
  • برگزاری رژه روز ارتش در کرمان + فیلم و تصویر
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد+تصاویر
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد
  • ۲۹ فروردین در تاریخ حماسه آفرینی های ملت ایران همیشه جاودان است
  • رژه روز ارتش در بوشهر برگزار شد
  • نیروهای مسلح تا آخرین نفس‌های خود از انقلاب دفاع می‌کنند
  • نیروهای مسلح محبوب‌ترین قشر در بین مردم هستند
  • قدردانی رییس جهاددانشگاهی از حماسه بزرگ تنبیه اسرائیل توسط رزمندگان پرافتخار نیروهای مسلح
  • قدردانی جامعه اقتصادی هرمزگان از اقدام نیروهای مسلح و سپاه در حمله به رژیم صهیونیستی