Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رئیس اداره فناوری‌های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه  گفت: ۷۰ درصد تراکتور‌های این استان پلاک دارند.

 حسین گمار با بیان این مطلب افزود: در استان کرمانشاه ۲۸۸۰۰ دستگاه تراکتور وجود دارد که از این تعداد در حال حاضر ۱۹ هزار و ۱۰۰ تراکتور پلاک دارند که معادل ۷۰ درصد تراکتور‌های کشاورزی استان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گمار گفت؛ از ابتدای طرح پلاک دار کردن تراکتور‌ها ۱۶۷۸۱ تراکتور کشاورزی توسط اداره فناوری‌های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی با همکاری سازمان نظام مهندسی و همکاری پلیس راهور پلاکدار شده اند.


گمار بیان کرد؛ از سال ۹۲ تراکتور‌های جدید تولیدی دارای پلاک هستند و طرح پلاک دار نمودن شامل تراکتور‌های قدیمی و ادوات خودگردان است که پلاک ندارند.

رئیس اداره فناوری‌های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه بیان کرد: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون نیز تعداد ۴۴۰۰ تراکتور پلاک دار شده اند.

گمار گفت: در برنامه داریم تا پایان سال ۹۹ تمامی ادوات خودگردان کشاورزی استان شامل تراکتور، کمباین و سایر ادوات خودگردان مجهز به پلاک شوند.

گمار سپس به مزایای پلاکدار شدن ادوات خودگردان اشاره داشت و افزود؛ تراکتور‌های پلاک دار می‌توانند کارت سوخت دریافت کنند و در هر زمان و مکان بدون مشکل دسترسی به سوخت داشته باشند.
انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی تراکتورسازی کارت سوخت مکانیزه کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۵۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی تراکتور رسماً ۳-۰ شد

براساس حکم کمیته انضباطی در خصوص دیدار دو تیم امید بعثت کرمانشاه و امید تراکتور در تاریخ هفتم اسفندماه سال ۱۴۰۲، تراکتور سه بر صفر برنده اعلام شد.

همچنین تیم بعثت به پرداخت ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی و برگزاری سه دیدار خارج از استان کرمانشاه محکوم شد.

 

منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • استفاده از پهپاد برای سمپاشی در قم ۵۰ درصد افزایش یافت
  • شخم اولیه ۶۲ درصد از شالیزار‌های گیلان
  • رفع تداخلات ارضی از ۶۸ درصد زمین‌های کشاورزی
  • امید تراکتور سه، بعثت کرمانشاه صفر
  • بازی تراکتور رسماً ۳-۰ شد
  • حکم ۳ بر صفر به سود باشگاه تراکتور
  • تداخلات چهار پلاک ثبتی در اراضی کشاورزی قم رفع شد
  • حمله محمود عباس به آمریکا
  • رکورد ۱۳ ساله شکست/ فارس سال گذشته ۱۰ درصد گندم کشور را تولید کرد
  • هجمه محمود عباس به آمریکا