Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان پاکدشت از دستگیری ۲ عضو شورای شهر به همراه ۱۳ کارمند شهرداری این شهر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رحیم علیشپور با اشاره به دستگیری 17 نفر به اتهام ارتشا در این شهرستان اظهار داشت: مدتی بود در شهرستان گزارشی از افراد و مسئولان مختلف به شکل های مختلف و به صورت شفاهی به ما وصول می شد مبنی بر اینکه در حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز حوزه شهری سواستفاده هایی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس تصریح کرد: در نتیجه ورود دستگاه قضایی به این موضوع و همکاری سپاه پاسداران و تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) 17 نفر تاکنون بازداشت شدند که 2 نفر از اعضای شورای شهر پاکدشت شامل رئیس شورای شهر و یک عضو شورا، 13 نفر از کارمندان شهرداری و پلیس ساختمانی و 2 نفر از افرادی که از بیرون همکاری داشتند از جمله افراد بازداشت شده هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت افزود: هر 17 نفر به اتهام سوء استفاده های مالی، اخذ رشوه و واسطه گری در اخذ رشوه تفهیم اتهام شدند و قرار تامین بازداشت موقت برای همه این افراد صادر شده و این افراد در بازداشت هستند.

علیشپور با اشاره به تحقیقات و مدارک آماده شده در این زمینه بیان کرد: تقریبا تمام دلایل و مدارک آماده شده است و تحقیقات در مورد این پرونده به اندازه کافی به عمل آمده است و حدود 400 نفر اعلام آمادگی کردند که مراجعه کرده و در این خصوص با ما همکاری داشته باشند.

وی ضعف نظارت در مجموعه مدیریت شهری را عامل مهم این اتفاق دانست و افزود: مسئولان نظارتی یا به شدت بی کفایت و ناکارآمد و یا به شدت بی خاصیت و بی توجه هستند چرا که مجموعه شهری برای خود بازرسی دارد مجموعه شهرداری برای خود حراست دارد و شورای شهر دستگاهی است که باید بر آن ها نظارت بکنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت گفت: این فسادی که محرز شده مربوط به بررسی در نقطه ای از شهر است و ما هنوز تمام شهر را جلو نرفته ایم و بررسی نکرده ایم.

علیشپور با اشاره به احتمال افزایش افراد دخیل در این پرونده خاطرنشان کرد: تحقیقات در محله های دیگر ادامه خواهد داشت و با عوامل احتمالی دیگر چه در پلیس ساختمانی، چه در شورای شهر و یا مجموعه شهرداری برخورد جدی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهرستان پاکدشت سربازان گمنام امام زمان اعضای شورای شهر بازداشت شهرداری پاکدشت رشوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در چند روز گذشته با توجه به اشراف اطلاعات در پلیس آگاهی ۷۴ نفر زورگیر عنف و قاپ زن در قالب در ۲۱ باند دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: در چند روز گذشته با توجه به اشراف اطلاعات در پلیس آگاهی ۷۴ نفر زورگیر عنف و قاپ زن در قالب در ۲۱ باند دستگیر شدند.

وی افزود: از مخفیگاه زورگیران بیش ۵۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شده که در اسرع وقت تحویل مالباختگان می‌شود.

سردار ولیپور گودرزی گفت: این افراد بیش‌تر سابقه دار بودند و به واسطه هماهنگی خوبی که با دستگاه قضا داریم بعد از تحمل کیفر از زندان آزاد و حتماً با پابند الکترونیک رصد خواهند شد.

وی ادامه داد: از طرح‌هایی که در حال انجام است پایش الکترونیکی مجرمین که در در سایر استان‌ها هم راه اندازی شده و به منطور کاهش جرم و در نهایت باعث رضایت مندی مردم شود.

وی گفت: سرقت مسلحانه کاهش یافته است، اما سلاح در دسترس مجرمان هست و ما در حال برخورد با این افراد هستیم.

سردار ولیپور گودرزی گفت: قانون تشدید مجازات که در حال پیگیری است در این امر مؤثر خواهد بود.

وی گفت: در زمینه کنکور هم کارگروهی تشکیل شده که فراجا هم عضو آن است و حتما اقداماتی برای بهتر برگزار شدن آن انجام می‌دهیم.

دیگر خبرها

  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • دستگيري جاعلان مدراک در کرمان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب
  • حسابرسی از شرکت‌های زیر مجموعه شهرداری تهران در شورا