Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@04:39:01 GMT

کنترل روان‌آب‌ها اولویت شهرداری شهرضا

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۳۷۵۱۶

کنترل روان‌آب‌ها اولویت شهرداری شهرضا

معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار شهرضا گفت: ساماندهی و کنترل روان‌آب‌ها از اولویت‌های ویژه مدیریت این شهر است.

محمد حسین کوهی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت دفع آب‌های سطحی در بافت فرسوده شهرضا اظهار کرد: قدمت این شهر و بافت فرسوده و قدیمی آن سبب شده در بخش‌هایی با عرض کم کوچه‌ها و دارای اختلاف ارتفاع و مناطقی که به شبکه فاضلاب شهری متصل نیست در زمان بارش مشکلاتی برای شهروندان ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: برای رفع این مشکل با اختصاص ۴۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اقدام به حفر هفت حلقه چاه جذبی، کول‌گذاری و پمپ‌گذاری جهت هدایت و دفع آب‌های سطحی شد.

معاون اجرایی وخدمات شهری شهردار شهرضا افزود : تاکنون در خیابان عسگریه فرعی دو، خیابان باغملی فرعی چهار و روبروی مجتمع خلیخ فارس، خیابان شهدای منا فرعی ۲۲، خیابان پاسداران فرعی ۱۶ و ۱۹، خیابان اردیبهشت فرعی شش چاه‌های جذبی حفر شده است.

کد خبر 402263

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روان آب آب های سطحی بافت فرسوده خدمات شهری آب و فاضلاب شهری حفر چاه شهردار شهرضا بافت قدیمی سیلاب شهرضا شهرهاي ايران پروژه هاي عمراني شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۷۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران با اشاره به اهمیت صیانت از حقوق شهروندی و شهر در اراضی ناحیه سه و مقابله با سودجویان و برهم زنندگان انضباط شهری بیان کرد: در همین راستا طی دو عملیات نسبت به استقرار ۱۵ عدد نیوجرسی مقابل بناهای تجاری غیر مجاز در محله نعمت آباد خیابان‌های سهیل شمالی، شهید غفوری، شهید عبداللهی اقدام شد.

وی با اشاره به اینکه اغلب تصرفات به صورت غیرقانونی و بدون مجوز انجام می‌شود افزود: بی‌شک مشارکت شهروندان در تحقق شهری منظم و منسجم مطابق با قوانین شهرسازی، اجتناب‌ناپذیر بوده و در همین راستا از همه شهروندان می‌خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز مراتب را به شهرداری منطقه اطلاع دهند و ما را در جلوگیری و برخورد با هرگونه تخلف یاری کنند.

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران خاطرنشان کرد: طی دو مرحله عملیات جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز ۷۰ متر سقف و ۲۰ متر تیغه چینی در بلوار شهید ورامینی خیابان میرزایی شمالی و درب ورودی و تیغه‌های طبقه همکف و اول درشهرک احمدیه خیابان گل‌ها رفع خلاف شد.

بر اساس این گزارش طی این دو عملیات علاوه بر مدیران شهری ۷۵ نفر نیروهای شهربان و معبربان نواحی و یگان حفاظت و نیروی انتظامی با به کارگیری ۲ دستگاه لودر و ۲ دستگاه جرثقیل حضور داشتند.

کد خبر 6085989

دیگر خبرها

  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • یزدی‌ها منتظر آبگرفتگی معابر سطح شهر باشند
  • پیش‌بینی بارندگی قابل توجه برای یزد/ پرهیز از تردد غیرضرور داخل شهر
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • پرهیز از تردد غیرضرور داخل شهر در هنگام بارندگی
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند
  • ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد