Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@17:28:11 GMT

برقراری پرواز همدان-کیش

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۳۷۷۹۹

برقراری پرواز همدان-کیش

ایسنا/همدان مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان با اشاره به برقراری مجدد پرواز همدان- کیش، گفت: در صورتی که این پرواز با استقبال مواجه شود، پرواز اتصالی(Transfer Connection) قشم و شیراز ایجاد می‌ شود.

سیدحمیدرضا صائمین در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برقراری مجدد پرواز همدان- کیش، بیان کرد: با پیگیری‌های استاندار و فرودگاه همدان پرواز همدان- کیش از نیمه دوم دی ماه برقرار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان یادآور شد: این پرواز توسط شرکت قشم ایر انجام خواهد گرفت و دوبار در هفته پرواز خواهد داشت.

وی با تأکید بر حمایت و کمک آژانس های مسافرتی از پرواز همدان- کیش، افزود: آژانس های مسافرتی برای توسعه استان و حفظ پرواز همدان- کیش کمک کنند.

صائمین ادامه داد: در صورتی که  پرواز همدان- کیش با استقبال مواجه شود و جواب دهد، کانکشن پرواز قشم و شیراز نیز ایجاد می‌شود.

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان در ادامه با بیان اینکه برنامه‌ای برای برقراری پرواز سوریه نداریم، گفت: برقراری پرواز سوریه و عراق از همدان را تأیید نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه همدان آمادگی برقراری پرواز عتبات عالیات را دارد، اظهار کرد: در صورتی که در بحث پرواز عتبات عالیات استقبال وجود داشته باشد، فرودگاه همدان حاضر است این پرواز را برقرار کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرودگاه همدان پرواز همدان کیش استانی اقتصادی عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۷۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال جالب از رئیسی در فرودگاه سریلانکا

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • استقبال جالب از رئیسی در فرودگاه سریلانکا
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه
  • برنامه پرواز‌های پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان
  • برقراری پرواز‌های حج از خرداد امسال به مقصد عربستان
  • برنامه پرواز‌های چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان