Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم که تیم‌های لیگ برتری را به خاطر مشکلات مالی از دست ندهیم، فدراسیون فوتبال باید وارد عمل شده و بخش خصوصی را فعال‌تر کند. فوتسال در کشور ما بر خلاف فوتبال هزینه سنگینی ندارد و ما می‌توانیم به راحتی با جذب چند حامی مالی خوب و قوی لیگ پویایی را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جذب حامیان مالی در فوتسال کار سختی نیست و مدیران باشگاه‌های ما هم باید نگاه خود را به این بخش‌ها معطوف کنند که در این راه فدراسیون فوتبال می‌تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

بیشتر بخوانید: تاج: منبع درآمد فدراسیون فوتبال، فیفا است

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره رقابت‌های جام ملت‌ها آسیا که قرار است ۲ ماه دیگر در ترکمنستان برگزار شود گفت: مسابقات جام ملت‌های آسیا امسال نسبت به دوره‌های گذشته متفاوت است. نمونه اش را می‌توان در مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ ساله‌های آسیا و جام باشگاه‌های آسیا دید که تیم‌های آسیایی برابر تیم‌های ملی و باشگاهی ما توانستند عملکرد فوق العاده‌ای داشته باشند.

قهرمانی در آسیا سخت، اما شدنی است

ناظم الشریعه خاطر نشان کرد: تیم‌های آسیایی در این چند سال اخیر سطح فوتسالشان نسبت به سال‌های گذشته بسیار تغییر کرده است. به هر حال شرایط برای قهرمانی مجدد در آسیا سخت شده، اما شدنی است. همچنین با تعامل خوبی که بین تیم ملی با باشگاه‌ها به وجود آمده می‌توانیم دوباره عنوان قهرمانی آسیا را بدست آوریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره اینکه کادر فنی تیم ملی تا چه حدی با باشگاه‌های لیگ برتری هماهنگی دارد تا بتواند در رقابت‌های آینده موفق باشد بیان داشت: این موضوع شامل ۲ قسمت است. یکی بحث فنی است که مربوط به کادر فنی می‌شود و یکی هم بحث مربوط به مدیریت باشگاه‌ها است که چگونگی برگزاری مسابقات لیگ و مرحله پلی آف را شامل می‌شود. خوشبختانه با جلسات خوبی که به خصوص دیروز با مدیران باشگاه‌های لیگ برتری برگزار کردیم، موفق شدیم به هماهنگی‌های بسیار خوبی دست پیدا کنیم. نتیجه این تعامل را می‌توان در مسابقات آینده که تیم ملی در جام ملت‌های آسیا و همچنین جام جهانی در پیش دارد ببینیم.

بیشتر بخوانید: نشست هم اندیشی مدیران عامل باشگاه‌های فوتسال با کادرفنی تیم ملی

ناظم الشریعه درباره جلسه روز گذشته که با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری فوتسال برگزار شد گفت: یکی از بهترین کار‌هایی که کمیته فوتسال در این چند سال اخیر انجام داده همین برگزاری جلسات با مدیرعامل‌های باشگاه‌ها است که روز گذشته با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

او افزود: در جلسه دیروز مدیرعامل‌های باشگاه‌ها نظرات خود را بیان کردند و از آن طرف هم صحبت‌های کادر فنی تیم ملی را هم شنیدند. به اعتقاد من مسائلی که از این جلسه بیرون آمد خروجی بسیار خوبی داشت و جا دارد از تمامی مدیرانی که روز گذشته در این جلسه حضور پیدا کردند تشکر کنم. امیدوارم نتیجه خوب این جلسه را در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و همچنین جام جهانی مشاهد کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتسال تیم ملی فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۸۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند

مدافع تیم فوتبال نساجی تاکید کرد، دو تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر در مصاف با شاگردان ساکت الهامی کار دشواری پیش رو دارند. - اخبار ورزشی -

امیر هوشمند در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وضعیت تیم فوتبال نساجی را مطلوب خواند و گفت: امسال نتایج خوبی برای تیم ما رقم نخورد، ولی در چند بازی اخیر توانستیم چند نتیجه خوب بگیریم تا حداقل شرایط نساجی در جدول بهتر شود. برد برابر تراکتور می‌تواند از لحاظ روحی در ادامه لیگ به ما کمک کند و حالا آماده بازی بعدی با ذوب‌آهن می‌شویم. ما اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم و هدف تیم این است که در شش بازی آینده که همه آنها حکم فینال را دارند، بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم.

زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست

 

وی در پاسخ به این پرسش که چه دلایلی باعث شد تا نساجی در این فصل نتایج ضعیفی بگیرد، تصریح کرد: امسال اتفاقات فوتبالی علیه تیم ما بود و متأسفانه‌ فصلی آزاردهنده را پشت سر می‌گذاریم. خیلی‌ها در ابتدای فصل تصور می‌کردند با بازیکنانی که در اختیار داریم، جزو تیم‌های بالای جدول خواهیم بود، ولی فوتبال روی خوشی به ما نشان نداد. دلایل مختلفی هم وجود داشت که نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم، ولی الان زمان مناسبی نیست تا در موردش صحبت کنیم.

مدافع تیم فوتبال نساجی در مورد اینکه آنها باید با استقلال و پرسپولیس دو مدعی اصلی قهرمانی در قائمشهر روبه‌رو شوند، اظهار داشت: استقلال و پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم‌های ایران هستند که برای قهرمانی با یکدیگر رقابت می‌کنند. هر دو تیم باید با نساجی در قائمشهر روبه‌رو شوند و شک نکنید که برابر تیم ما کار سختی دارند. ما شرایط سختی در جدول داریم و برابر استقلال و پرسپولیس محکوم به گرفتن امتیاز هستیم. این شش بازی برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد و باید تلاش کنیم تا هواداران نساجی را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم؛ وقتی می‌گفتم فوتسال آسیا تغییر کرده، این روزها را می‌دیدم
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس