Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاسور باتجربه تیم والیبال پیام خراسان برای عقدقرار داد با مسئولان شهرداری ارومیه راهی این شهر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسئولان تیم والیبال شهرداری ارومیه به تازگی پیمان اکبری را به عنوان سرمربی تیم خود انتخاب کرده‌اند. در همین راستا امروز مذاکراتی با رضا مومنی‌مقدم هم انجام خواهد شد تا وی به عنوان دستیار اکبری کارش را در این تیم آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمان اکبری، مربی تیم ملی و سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه امروز از ساعت 11 در تمرین تیم جدیدش حضور پیدا خواهد کرد و مومنی‌مقدم پس از توافق با مسئولان این باشگاه در غیاب اکبری بازیکنان را تمرین خواهد.

اکبری برای تقویت تیم خود روز گذشته پوریا فیاضی، دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران به خدمت گرفت. همچنین علیرضا بهبوی، پاسور باتجربه تیم والیبال پیام هم برای مذاکره با مسئولان این تیم راهی ارومیه شده است. به احتمال فراوان مانعی برای عقدقرارداد بهبودی وجود نداشته باشد و می‌توان این بازیکن را پاسور جدید شهرداری ارومیه نامید.

پیش از این فرهاد سال‌افزون و بهزاد حیدرشاهی به عنوان پاسور در تیم والیبال شهرداری ارومیه حضور داشتند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: ارومیه والیبال شهرداری خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۹۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سپاهان در دربی با تغییرات قابل توجه!

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس در این مسابقه که از ساعت 16:30 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان با سوت پیام حیدری آغاز می شود و دیدار معوقه هفته دوم نیم فصل دوم است، با ترکیب زیر تیمش را به میدان می فرستد: 
نیما میرزازاد - میلاد زکی پور، هادی محمدی،سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمدکریمی، فرشاداحمدزاده، رضاشکاری و شهریارمغانلو.

نکته قابل توجه ترکیب سپاهان حضور هادی محمدی در ترکیب اصلی است که در کنار سیاوش یزدانی دو بازیکن قلب خط دفاعی تیم هستند. همچنین مطابق انتظار پیام نیازمند آماده بازی نشده و البته اینبار از روی نیمکت نمایش هم تیمی هایش را تماشا خواهد کرد.

در مرکز میدان دابو، نورافکن و کریمی بازی می‌کنند و سه بازیکن خط هجومی هم فرشاد، شهریار و شکاری هستند. نکته قابل توجه دیگر ترکیب سپاهان غیبت رضا اسدی است که در فهرست تیم نیز حضور ندارد و به نظر می‌رسد مصدومیت دلیل دوری او از ترکیب اصلی باشد.

دیگر خبرها

  • امام جمعه موقت تهران: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود / هیچ‌چیز برای امروز ما، حیاتی‌تر از وحدت نیست
  • حجت الاسلام حاج علی اکبری: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی برای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد؛ سردار آزمون دوباره شاگرد این مربی می‌شود؟
  • زیرسازی منشعبات خیابان گلشن منطقه دو ارومیه
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • ترکیب سپاهان در دربی با تغییرات قابل توجه!
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!