Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سایه میر صادقی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری رقابت‌های مچ‌اندازی قهرمانی آقایان غرب کشور در سنندج، اظهار کرد: این رویداد ورزشی روز جمعه ۶ دی ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: ورزشکاران استان‌های کردستان، ایلام، کرمانشاه، لرستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و همدان به عنوان منطقه غرب کشور در این مسابقات حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان، بیان کرد: در این مسابقات ورزشکاران رقابت‌های خود را در ۲ بخش دست راست و دست چپ به مدت یک روز در سالن ورزشی «اوراز» شهر سنندج برگزار می‌کنند.

صادقی خاطرنشان کرد: در پایان رقابت‌های مچ اندازی غرب کشور به نفرات اول تا سوم حکم مدال قهرمانی و به ورزشکاران برتر جوایز نقدی اهداء خواهد شد.

کد خبر 473143 برچسب‌ها استان کردستان ورزش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کردستان ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۹۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا

تیم ملی پاراتکواندوی بانوان کشورمان در حالی آخرین تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیا در ویتنام آماده می‌کند که براساس فهرست نهایی این تیم مرضیه عبداللهی ورزشکار وزن بعلاوه ۶۵ کیلوگرم قم قرار است در این رقابت‌ها به روی شیاپ چانگ برود.

مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی زنان آسیا ۲۹ اردیبهشت تا دوم خرداد به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • اعزام تیم سپک تاکرای مراغه به مسابقات کشوری