Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس اداره ثبت احوال بروجرد گفت: ۹۹.۹ درصد ولادت‌های شهرستان در مهلت قانونی ثبت شده است.

علی زراسوند امروز در جلسه ثبت وقایع حیاتی شهرستان بروجرد، اظهار کرد: در 9 ماهه امسال ۲۰۳۴ مورد ازدواج و ۶۵۶ مورد طلاق در شهرستان ثبت شده است.

وی تصریح کرد: همچنین ۳۱۴۹ مورد ولادت و ۱۴۵۰ وفات در نه ماهه سال‌جاری در شهرستان ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ثبت احوال بروجرد با اشاره به ثبت ولادت و وفات در مهلت قانونی، خاطرنشان کرد: ۹۹.۹ درصد ولادت‌ها در مهلت قانونی ثبت شده است.

زراسوند اضافه کرد: در مدت یاد شده از تعداد ولادت‌ها ۴۰ مورد دو قلو و یک مورد سه قلو ثبت شده است.

وی بیان کرد: مردم شهرستان بیشترین اسامی را برای پسر حسین، امیرعلی و علی انتخاب کرده و بیشترین اسامی را برای دختر فاطمه، آوا و زهرا انتخاب کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ولادت ثبت وقایع حیاتی بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۹۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۸ درصدی فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌ شرقی

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: سال گذشته ۱۰۰ نفر در این استان بر اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند که این تعداد در مقایسه با سال ۱۴۰۱ حدود ۲۸ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، مهرداد ستاره ظهر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه همه این افراد مرد بودند، اظهار کرد: از این تعداد ۴۹ نفر به علت سقوط از بلندی، ۲۵ نفر براثر اصابت جسم سخت، ۱۳ نفر بر اثر برق گرفتگی، چهار نفر در اثر خفگی، چهار نفر به علت غرق شدن و پنج نفر بر اثر سوختگی جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه تعداد مصدومان حوادث ناشی از کار نیز در این استان هفت درصد افزایش یافته است، افزود: در این بازه زمانی یک هزار و ۵۰۱ نفر بر اثر مصدومیت حوادث ناشی از کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۴۸ نفر زن و بقیه مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: اسفند سال گذشته ۱۰ نفر به علت حادثه کاری فوت کرده که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ حدود ۲ نفر افزایش یافته است.

ستاره ادامه داد: در ماه مذکور ۱۱۱ نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که پنج نفر از آنها زن بودند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

کد خبر 746984

دیگر خبرها

  • آوای خوش باران در بروجرد پیچید + فیلم
  • سه ماه حبس برای درمانگر غیر مجاز دام در شهرستان بروجرد
  • آغاز کوچ بهاره عشایر بروجرد
  • افزایش ۲۸ درصدی فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌ شرقی
  • اولین کاروان حج عمره لرستان پنجم اردیبهشت اعزام می‌شود
  • ۱۸ هزار و ۳۹۸ واقعه ولادت در قم به ثبت رسید
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • ۹ روز مانده تا آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
  • آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت
  • بازدید نماینده مردم بروجرد از مجتمع فرآوری خاک‌های صنعتی