Web Analytics Made Easy - Statcounter

«گورستان چند ملیتی» در عمارت نوفل‌لوشاتو و «مانستر» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌روند.«حرف‌هایی که بهش نگفتم» نیز در مشایخی نمایشنامه‌خوانی می‌شود. ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، نمایش «گورستان چند ملیتی» به نویسندگی و کارگردانیِ سعید در آینده از چهارم دی‌ماه 1398 در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایش، چند انسان با فرهنگ‌های مختلف در جایی شبیه یک دادگاه بازخواست می‌شوند و رویدادهای متعددی برای هریک از آن‌ها رقم می‌خورد؛ اما در انتها، حکم اجرایی در این دادگاه بسیار متفاوت است. در زندگیِ هر انسانی، تجربیات گوناگونی رخ می‌دهد. زندگی برای هرکس معنای خاصی دارد و شرایط زندگی برای هرکس متفاوت است؛ گویی زندگی، مجموعه‌ای از افتادن‌ها، برخاستن‌ها و به پیش‌ رفتن‌هاست.

اخبار تئاتر|«آشپزخانه» در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود

بازیگران این اثر محسن امامی، علی ریاحی‌زاده، مریم نوروزی، سعید درآینده، پوریا میرمجیدی، امیرحسین رئیس دانایی، اهورا فیجانی، مسعود میاحی‌پور، فاطمه آمی‌احمدی، زهرا عبداللهی، آرش عمادی و محدثه گودرزی هستند.

«حرف‌هایی که بهش نگفتم» در سپند نمایشنامه‌خوانی می‌شود

«حرف‌هایی که بهش نگفتم» به نویسندگی نیما جوادی و کارگردانی سیدمحمدصادق سیادت، 7 دی ماه ساعت 19 درسالن شماره‌ی ٢ تماشاخانه سپند روی صحنه می‌رود.

در این اثر نمایشی بهنام سرلک، آزاده شمس، بابک صحرایی، محمدرضا شجاعی، دینا غلامی سرخه، بیتا عالمی، مهدی افشاری، حمید مهدیار، نسیم هروی، نسترن لونی، ایمان محبوبی کیا، رایان حبیبیان، زهرا رئیسی، محمد صادق محمدنیا، شهاب الدین عسگری، سارا عاکف، فائزه دربندی به ایفای نقش می‌پردازند.

علاقه‌مندان می‌توانند به گیشه تماشاخانه سپند به آدرس خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی (آبان)، خیابان سپند، پلاک 69 مراجعه کنند.

از پوستر نمایش «مانستر» رونمایی شد

نمایش «مانستر» به نویسندگی کوروش شاهونه و حمیدرضا اسدزاده و طراحی و کارگردانیِ کوروش شاهونه از هشتم دی‌ماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. تهیه‌کنندگی این اثر را سجاد افشاریان برعهده دارد. «مانستر» بر پایۀ پژوهشی پیرامون بیماریِ اسکیزوفرنی طراحی شده که در آن، ابراهیم ناییج، علی حسین‌زاده و ریحانه رضی به ایفای نقش می‌پردازند.

انتهای پیام/

 

R1369/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تماشاخانه شهرزاد تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تماشاخانه شهرزاد تئاتر تماشاخانه شهرزاد نمایش تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۹۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان


کارگردان نمایش «تشریفات ساده» گفت: داستان این نمایش در یک شب سرد بارانی در ناکجاآباد می‌گذرد و محور آن کشف رمز از پرونده قتلی معماگونه است.


سعید امیرسلیمانی در خصوص چگونگی شکل‌گیری ایده این نمایش افزود: من در سال ۱۳۸۵ زمانی که فیلم «تشریفات ساده» از «جوزپه تورناتوره» را در شبکه ۴ دیدم، داستان فیلم به دغدغه اصلی من تبدیل شد و می‌خواستم با بیان این دغدغه، یک نمایش هدفمند را به مخاطب ارائه دهم.


او گفت: نمایش «تشریفات ساده» برای مخاطب بالای ۱۲ سال مناسب است و علاوه بر مخاطب عام، می‌تواند برای علاقه‌مندان به حوزه‌های روانشناسی و ادبیات نیز جذاب و مفید باشد.


نمایش «تشریفات ساده» تا ۱۳ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۱۹ در تماشاخانه ماه حوزۀ هنری استان اصفهان، واقع در خیابان استانداری به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان
  • نگاهی به تئاتر شاماران/ردپای افسانه جاماسب در زندگی سیاه باز
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • سی و پنج سال پیش دچار جادوی تئاتر شدم/شمع شب چراغ روشن شد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود