Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ علی اصغر افتخاری، رئیس پلیس فتا استان هرمزگان از شناسایی و احضار عامل انتشار گزارش کمیته ارزیابی یکی از سازمان های خصوصی استان هرمزگان به علت نشر اکاذیب خبر داد.

سرهنگ افتخاری گفت: در پی مراجعه نماینده حقوقی یک سازمان خصوصی و طرح شکایت با عنوان نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی ، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد حسادت و نارضایتی تعدادی از کارکنان به نتیجه کمیته ارزیابی موجب بروز بحث های سلیقه ای و دلخوری های شخصی شده و موضوع شکایت به بازرسی استان و کشور برای تغییر نتیجه طرح شده که جلسه توجیهی مدیران و حراست برای رفع ابهامات و دلایل تخصصی کمیته ارزیابی، کمکی به حل این موضوع نکرده و سرانجام تصویر گزارش کمیته ارزیابی در فضای مجازی به همراه مطالبی انحرافی در قالب تیتر فرضی و تعدادی سوال منتشر شده است.

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان گفت: کارشناسان پلیس فتا با بررسی مستندات و اقدامات فنی ، تعدادی مظنون و افراد مطلع را به پلیس فتا احضار که با تحلیل سرنخ ها و دلایل دیجیتال حاصله، متهم اصلی شناسایی و به بزه انتسابی اقرار کرد.

سرهنگ افتخاری افزود: متهم انگیزه خود را از این اقدام، مبارزه با فساد اداری با حربه عکس برداری با دوربین و ایجاد شبهات و اقدام به انتشار عکس مربوطه در صفحه اینستاگرام خصوصی عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا استان گفت: ذهن های ناپخته با تفسیر اشتباه از حق خواهی به صورت عمدی یا سهوی به جای انتخاب ساز و کار قانونی متاسفانه از طریق فضای مجازی به بهانه عدالت خواهی اقدام به نشر نظرات سلیقه ای و احساسی می کنند که موجب ایجاد جو بی اعتمادی در سازمان ها و جامعه می شود.

سرهنگ افتخاری با اشاره به اینکه آگاهی بخشی و پیشگیری از وقوع جرائم در فضای مجازی از اولویت های پلیس می باشد به عموم شهروندان توصیه کرد به صورت مستمر برای مطالعه اخبار جرائم سایبری ، مصونیت از شگردهای مجرمانه و گزارش جرائم سایبری به وب سایت ‎www.cyberpolice.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس فتا نشر اکاذیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۰۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح عفاف و حجاب با عنوان «نور» در بیجار اجرا می شود

سرهنگ کارآگاه شهریار قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف طرح نور (عفاف و حجاب) در بیجار اجرایی می‌شود و تیم‌هایی از پلیس ضمن استقرار و گشت زنی در نشانگاه‌های سطح شهر طرح عفاف و حجاب را اجرا کردند.

وی ضمن تشکر از همکاری مردم شریف و متدین شهرستان افزود: الحمدالله وضعیت عفاف و حجاب در بیجار مطلوب بوده و تعداد انگشت شماری از نوجوانان که از اثرات سو و مخاطرات بد حجابی ناآگاه هستند در شهر مشاهده شدند که پس از تذکر لسانی حجاب خود را اصلاح کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیان کرد: با توجه به مطالبه عموم مردم در موضوع رعایت پوشش و حجاب اسلامی، ادامه این طرح به صورت همگانی و با مشارکت ادارات متولی و اقشار مردم در دستور کار پلیس و دستگاه قضائی است.

سرهنگ قربانی توجه به مقوله حجاب و عفاف را نیاز جامعه و رسالت همه افراد دانست و گفت: این مهم یک فریضه الهی است و باید مدنظر افراد جامعه باشد.

کد خبر 6085136

دیگر خبرها

  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو
  • کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • دستگيري جاعلان مدراک در کرمان
  • میانجیگری خود را مورد ارزیابی مجدد قرار می‌دهیم
  • هوشیاری پلیس فسا مانع از فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • طرح عفاف و حجاب با عنوان «نور» در بیجار اجرا می شود
  • دلیل واقعی قطعی مداوم سرویس‌های متا
  • نتایج آزمون استخدامی معلمان منتشر شد | جزئیات مراحل چهارگانه بررسی مدارک، معاینه پزشکی، ارزیابی تکمیلی و گزینش | اعلام مدارک مورد نیاز
  • عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه