Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش چهارشنبه ایرنا با اعلام فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های فوتسال اهورا بهبهان و مقاومت البرز از سری رقابت‌های لیگ برتر برگزار و محمدرضا عطارپری، مربی تیم اهورا بهبهان به دلیل اهانت به داور که منجر به اخراجش شد به ۲ جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد که این رای در خصوص محرومیت قابل تجدیدنظر و جریمه نقدی قطعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در جریان بازی ملی حفاری و گیتی پسند، از سوی عباس خالدی و فارس ضیا غم، پرشک و مربی تیم ملی حفاری تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی رخ داد که هر کدام به توبیخ کتبی محکوم شدند.

فرید نمازی و احمد ملاعلی، بازیکنان تیم ملی حفاری اهواز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه، هر کدام به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی به طور جداگانه محکوم شدند.

تیم ملی حفاری اهواز نیز به دلیل داشتن هفت بازیکن اخطاری و خروج تیم از زمین مسابقه به پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم های ملی حفاری و اهورا بهبهان در حال حاضر با کسب ۳۱ و ۲۰ امتیاز در مکان های هشتم و دوازدهم رده بندی قرار دارند.

تیم های اهورا و ملی حفاری در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال، روز هفتم دی ماه به ترتیب به مصاف تیم های شهروند ساری و آذرخش بندرعباس صف آرایی می کنند.

برچسب‌ها فوتسال خوزستان اهواز ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال خوزستان اهواز ورزشی فوتسال خوزستان اهواز ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۰۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام بهمئی گفت: پرونده تخلف یک پزشک متخصص در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی استان خوزستان رسیدگی شد.

معاون اجرای احکام تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: شعبه با بررسی محتوای پرونده، تخلف انتسابی را محرز و متهم را علاوه بر توبیخ کتبی و درج در پروانه پزشکی به پرداخت ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

بنا به گفته بهمئی، پس از انجام مراحل قانونی رأی صادره اجرا و جریمه متهم نیز وصول شد.

معاون اجرای احکام تعزیرات حکومتی خوزستان اظهار کرد: تخلف از سوی کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی معاونت درمان علوم پزشکی جندی شاپور اهواز شناسایی و به این اداره ارسال شد.

کد خبر 6063701

دیگر خبرها

  • رکورد بدی که مهدی طارمی آن را شکست!
  • جرایم سنگین فدراسیون، سرمربی و بازیکنان تیم ملی توسط AFC
  • طارمی رکورد موارد تخلف و جریمه را شکست!
  • قلعه‌نویی و سه ستاره تیم ملی رسماً محکوم شدند/ جریمه سنگین علیه سپاهان و فدراسیون فوتبال
  • جریمه سنگین امیر قلعه نویی و سه ملی پوش دیگر از سوی AFC
  • جریمه هفت واحد صنفی متخلف در اهواز
  • واژگونی مرگبار پراید در محور رامهرمز -بهبهان
  • پزشک متخلف در اهواز جریمه شد
  • محکومیت چهار میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در همدان
  • ۱۲ مصدوم در دو حادثه رانندگی در خوزستان