Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@19:25:41 GMT

«مطرب» صدرنشین فروش سینمای ایران شد

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۰۸۴۶

«مطرب» صدرنشین فروش سینمای ایران شد

فیلم سینمایی «مطرب» با پشت سر گذاشتن آمار فروش فیلم «متری شیش و نیم» صدرنشین گیشه سال 98 شد

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا و بر اساس آمار و اطلاعات سامانه فروش سینمای ایران، فیلم سینمایی مطرب با فروش شب گذشته خود توانست با عبور از میزان فروش فیلم متری شیش و نیم، به صدرنشینی 9 ماهه این فیلم در جدول اکران سال ۹۸  خاتمه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان فروش مطرب به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی که پرویز پرستویی، مهران احمدی، الناز شاکردوست، محسن کیایی و عایشه‌ گل‌‌جوشکن را به عنوان بازیگر در اختیار دارد تا ظهر روز چهارشنبه چهارم دی ماه به رقم  28 میلیارد و 50 میلیون تومان رسیده است.مطرب این میزان فروش را در مدت 50 روز اکران و جذب 2 میلیون و 380 هزار مخاطب انجام داده است.

پیش از این فیلم «متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی و تهیه‌کنندگی سید جمال ساداتیان که در اکران نوروزی امسال روی پرده رفته بود با 27 میلیارد و 704 میلیون تومان پرفروش ترین فیلم  امسال بود.

البته رکورد بیشترین مخاطب در بین فیلم‌های اکران شده سال 1398 با ۲ میلیون و ۴۰۴ هزار نفر در اختیار فیلم «تگزاس۲» است، اما به نظر می رسد مطرب با ادامه همین روند فروش به زودی این مخاطبان را پشت سر بگذارد.

انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: پرویز پرستویی مصطفی کیایی آمار فروش فیلم های سینمایی فیلم مطرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران

درحالی که اکران فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی مهران برومند و حسن علیزاده از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه آغاز می شود، در فاصله دو تا شروع اکران، بیش از  یک میلیارد تومان بلیت برای فیلم پیش فروش شده است.

با توجه به استقبال مخاطبان، پیش بینی می شود «مست عشق» با شروع اکرانش رکورد فروش افتتاحیه را از آن خودش کند.

شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام ‌الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)،  بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ ( پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا)  در «مست عشق» بازی کرده اند.

پخش «مست عشق» بر عهده فیلمیران است.

خرید بلیت هم اکنون از ایران تیک

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • «مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران