Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل کارگران و کارکنان شرکت نفت ایرانول که از سال ۹۲ تاکنون عضو هیات مدیره و مدیر عامل ایرانول بود با شکستن رکوردهای تولید، فروش، صادرات، صادرات روغن موتور، کاهش خام فروشی، سهم بازار و سود و توجه به رفاه و معیشت کارگران پس از شش سال از ایرانول خداحافظی کرد.

به گزارش گروه خبرگزاری برنا، «اسحاقی»، مدیرعامل ایرانول، در گفت و گویی ضمن تایید خبر تغییر خود و انتصاب آقای مجید محسنی مجد، گفت: محسنی مجد از مدیران با تجربه، با انگیزه و دارای ارتباطات قوی و از دوستان خوبم هستند و مطمئنا قوی تر از من عمل خواهند کرد و برای او آرزوی موفقیت دارم و آرزو می کنم، ایرانول به جایگاهی برسد که با افتخار بگویم شش سال خدمتگزاری کارکنان ایرانول را کرده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ضمن تشکر از بزرگان خانواده به خصوص شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و ترکان ریاست هیات مدیره شستا که همیشه باعث دلگرمی و پشتوانه محکمی برای ما در کارهای اجرایی بودند و همچون پدری دلسوز و‌ مهربان مواظب مدیران هستند، گفت: از حمایت های رضوانی فر مدیرعامل شستا و مخدومی مدیرعامل تاپیکو تشکر می کنم و ممنون این بزرگواران هستم، من بعد از برگزاری مجمع درخواست تغییر داده بودم گرچه طولانی شد اما با تغییر من موافقت کردند.

 وی ضمن تشکر از همه کارکنا، کارگران، روسا و مدیران زحمتکش و اعضای هیات مدیره گفت:  ضمن خداحافظی و طلب حلالیت عذرخواهی می کنم نتوانستم آنگونه که شایسته بودند محبت های آنها را جبران کنم و امیدوارم این حقیر را بخاطر  کم کاری های احتمالیم ببخشند.

 اسحاقی نقش رسانه ها را در موفقیت های ایرانول در دوره خود کم نظیر دانست و گفت: لازم می دانم از همه کسانی که دل در گرو پیشرفت و توسعه ایرانول داشتند بخصوص همکاران عزیزم در جامعه بزرگ رسانه تشکر کنم که مرا کمک کردند تا ایرانول را به جایگاه واقعی خودش برسانیم.

وی در پایان ضمن تشکر از همه مدیران و کارکنان شستا، تاپیکو، ایرانول، عاملین فروش و اتو سرویس کاران از همه دلسوزان خانواده بزرگ ایرانول خواست تا محسنی مجد را در ادامه راه یاری کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده رسانه سازمان تامین اجتماعی نفت وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۱۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم قزوین در حمایت از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ در این راهپیمایی که از مسجدالنبی (مصلای نمازجمعه) تا میدان آزادی برگزار شد نمازگزاران با شعار الله اکبر خامنه‌ای رهبر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و سپاهی قهرمان ارتشی دلاروز تشکر تشکر، ضمن همدردی با مردم غزه، حمایت خود را از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • احیای پتروشیمی آبادان کلید خورد
  • (تصاویر) راهپیمایی نمازگزاران قم برای تشکر از حمله سپاه به رژیم صهیونیستی
  • راهپیمایی مردم قزوین در حمایت از عملیات وعده صادق
  • خداحافظی‌های بی پایان در غزه
  • خداحافظی گرم فروردین با گلستان؛ پایداری هوا تا یکشنبه دوم اریبهشت
  • احیای پتروشیمی آبادان توسط شستا کلید خورد
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • خداحافظی با پیاده‌رو‌های خاکی در منطقه پردیسان قم
  • خداحافظی بارسا با جام باشگاه‌های جهان 2025