Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@09:58:08 GMT

حاجی‌میرزایی: وضعیت بودجه ما بهتر است

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۱۲۳۹

محسن حاجی‌میرزایی گفت: در مقایسه با سایر دستگاه‌ها وضعیت بودجه آموزش و پرورش بهتر است.
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در مورد این که گفته بود وضعیت بودجه آموزش و پرورش خوب است،گفت: در مقایسه با سایر دستگاه‌ها وضعیت بودجه ما بهتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توانید به تعهدات خود از جمله حق التدریسی‌ها عمل کنید بیان داشت انشاالله مشکل امسال برطرف می شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا آشغال های دوست داشتنی نورعلی تابنده شاخص آلودگی هوا هانی کرده آلودگی هوا علیرضا فیروزجا آموزش و پرورش حاجی بابایی بودجه آموزش و پرورش انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا آشغال های دوست داشتنی نورعلی تابنده شاخص آلودگی هوا هانی کرده آلودگی هوا علیرضا فیروزجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۱۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان بیش از ۳۶ هزار مسافر نوروزی در آموزش و پرورش لرستان 

ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از اسکان بیش از ۳۶ هزار مسافر نوروزی در آموزش و پرورش استان خبر داد.

رضا عزتی امروز نهم فروردین ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۱۶۵ مدرسه در قالب یک هزار ۶۱۵ اتاق و ۷ خانه معلم برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: روز هشتم فروردین۱۴۰۳ هم ۷۶۲ خانوار دیگر به تعداد ۴ هزار ۲۵۳ نفر در اماکن و اقامتگاه‌های آموزش و پرورش لرستان پذیرش شده‌اند.

وی به آمادگی کامل برای پذیرش مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود: تاکنون ۷ هزار ۵۰۱خانوار به تعداد ۳۶ هزار ۵۲۲ نفر توسط پایگاه‌های ستاد اسکان آموزش و پرورش پذیرش و اسکان داده شده‌اند.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه امکان پذیرش روزانه بیش از ۸ هزار نفر در اماکن آموزش و پرورش وجود دارد تصریح کرد: از ابتدای طرح اسکان مسافران نوروزی ۷۳ هزار ۴۴ نفر روز (اقامت شخص ۲ روز و بیشتر) از اقامتگاه‌های آموزش و پرورش بهره برده‌اند.

عزتی اضافه کرد: ۱۲ فروردین آخرین روز پذیرش مراکز اسکان موقت فرهنگیان خواهد بود همچنین به منظور تسهیل در سفرهای نوروزی فرهنگیان سامانه جامع اسکان فرهنگیان به آدرس eskan.medu.ir جهت خدمات رزرو - پذیرش غیرحضوری فعال است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در سال جدید چه استخدام‌هایی خواهیم داشت؟
  • اهداء خون جمعی از کارکنان آموزش و پرورش بویراحمد
  •  اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • اسکان بیش از ۳۶ هزار مسافر نوروزی در آموزش و پرورش لرستان 
  • پذیرش فرهنگیان در مراکز اقامتی نوروزی از مرز یک میلیون «نفر روز» گذشت
  • افتتاح و تجهیز خانه کشتی آموزش و پرورش اشترینان
  • آخرین وضعیت سد کرج پس از بارش‌های اخیر
  • پذیرش هزار و ۲۵۴ خانوار در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش استان
  • اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳
  • توجه به آموزش و پرورش یک سرمایه‌گذاری برای کشور است