Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در پی بارندگی‌های اخیر در اهواز و ایجاد آبگرفتگی و سرریز شدن فاضلاب در شهر‌ها و تهدید سلامت شهروندان، پرونده قضایی در دادسرای مرکز استان تشکیل و شهردار و مدیرآبفای اهواز به دادسرا احضار شدند. تاریخ انتشار: 12:36 - 04 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۰۱۶۳ به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حسینی پویا دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان با بیان اینکه سلامت مردم و بهداشت عمومی خط قرمز دستگاه قضایی است، گفت: در این زمینه تشکیل پرونده قضایی، شهردار و مدیر آبفای اهواز به دادسرا احضار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان در ادامه با تاکید بر تسریع در رسیدگی به این پرونده عنوان کرد: با وجود هشدار‌های مکرر قبل از بارندگی، شهرداری و شرکت آب و فاضلاب متولیان اصلی آبگرفتگی و سرریز شدن فاضلاب به شهر‌های مختلف اهواز هستند که موجب مشکلات زیست محیطی و نارضایتی شدید مردم از این دو مرجع شده است.

حسینی پویا تصریح کرد: طبق مقررات قانونی شهردار و مدیرآبفای اهواز به دادسرا احضار و باید پاسخگوی مشکلات بوجود آمده باشند. 

به گزارش خبرگزاری میزان، حجت الاسلام والمسلمین مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در بازدید از مناطق بحرانی و محروم کوی مندلی و عین دو اهواز در جریان رسیدگی به مشکلات شهروندان قرار گرفت و دستورات لازم را برای تسریع در حل مشکلات فعلی صادر کرد.   بیشتر بخوانید: تاکید رئیس قوه قضاییه برای نظارت اداره بازرسی بر اقدامات صورت گرفته در خصوص آب گرفتگی چند محله در اهواز
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادسرای اهواز شرکت آبفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۱۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن

سردار سید محمود میرفیضی در دیدار مردمی خود در مسجد زین العابدین حصیرآباد در خصوص طرح شمیم گفت:طرح شمیم طرح در واقع مشارکت بین پلیس و واحد‌های خدمات رسان است که در اینجا خدماتی در حوزه مشاوره و مددکاری، سنجش سلامت، کارگاه پیشگیری از جرایم و. با همکاری کارکنان انتظامی و سایر نهاد‌ها و سازمان‌هایی، چون بهزیستی، مراکز پزشکی و... انجام می‌شود.

او در پاسخ به اینکه آیا این طرح واقعاً در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار است یا خیر گفت : بر اثر اقدامات متعددی که انجام گرفته و آمار و ارقامی که بعد از اجرای این طرح به دست آمده نتایج آن مثبت و مطلوب ارزیابی شده است.

 فرمانده انتظامی استان خوزستان در خصوص دیدار مردمی ۱۹۷ و علت تشکیل آن در مساجد بیان داشت: ۱۹۷ پل ارتباطی پلیس و مردم است و ما به مردم می‌گوییم بر پلیس نظارت بکنید همیار پلیس باشید و با او همکاری کنید ما به جای اینکه به مردم بگوییم به پلیس و ۱۹۷ مراجعه کنید ما خودمان در محلات حضور پیدا می‌کنیم و سعی می‌کنیم درخواست‌ها و مطالباتی که مردم در محلات دارند را حل و فصل کنیم.

سردار میرفیضی می گوید: حضور در مساجد در شناخت جغرافیای محله و درخواست‌هایی که مردم در محلات دارند این امکان را به ما می‌دهد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی مشکلات آنها باشیم

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است
  • ادامه انسداد ۱۰۱ راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان براثر بارندگی‌ اخیر
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • قرار نهایی دادسرا به محکومیت کماسه!
  • نارضایتی از عملکرد وزارت کار و تأمین اجتماعی: کارگران ساختمانی هنوز بیمه نشده‌اند!