Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری در پیامی فرارسیدن میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و همچنین آغاز سال ۲۰۲۰ میلادی را به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، رئیس جمهوری در پیامی فرارسیدن میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و همچنین آغاز سال ۲۰۲۰ میلادی را به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان تبریک گفت. متن پیام حجت الاسلام والمسلمین  حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عالی‌جناب پاپ فرانسیس

رهبر کاتولیک‌های جهان

با مسرت فراوان، میلاد حضرت عیسی مسیح(ع)، پیامبر صلح و مهربانی و منادی آزادی و همچنین آغاز سال 2020 میلادی را به جناب‌عالی صمیمانه تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیسی‌بن مریم، پیام‌آور توحید و نوع دوستی، سمبل صبر و شکیبایی و بشارتگر عزت و آزادگی است. امیدوارم در این روز مقدس که جهان به رخسار مسیح دیده گشوده و اراده الهی در وجود قدسی آن حضرت تجلی یافته، رهروان طریق یکتاپرستی و حقیقت‌جویی و موحدان پاک‌اندیش آن حضرت و تمامی ادیان آسمانی، در مسیر استقرار صلح و عدالت گام بردارند.

از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن‌جناب و سعادت و بهروزی تمامی پیروان ادیان الهی را مسألت دارم.

حسن روحانی        

رئیس جمهوری اسلامی ایران

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد طرح ملی فهما کانون های مساجد خبرگزاری شبستان شب یلدا مسجد استان بوشهر کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما مجلس حجت الاسلام روحانی حسن روحانی روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۱۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در پیام وزارت ورزش آمده است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

تلاش‌های مستمر ورزشکاران ایران اسلامی در راه رسیدن به سهمیه‌های بازی‌های المپیک پاریس و قرار گرفتن در کاروان ورزشی ایران، بسیار قابل ارزش و مایه‌ی مباهات است.

به کلیه‌ی ورزشکارانی که تاکنون رویدادهای رقابتی در راه کسب سهمیه المپیک را با موفقیت سپری کرده‌اند، همچنین مربیان زحمت‌کش آنها و فدراسیون‌های مرتبط تبریک و خداقوت می‌گوییم.

همچنین در این بین تاریخ‌سازی ورزشکارانی که در مسیر راهیابی به المپیک، موجب کسب اولین سهمیه‌ها برای ورزش ایران در بازی‌های المپیک شدند، مایه‌ی مباهات شد و ارزش افزوده‌ای به کاروان ورزشی ایران بخشید که قابل تقدیر است.

مهدی الفتی، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران توانست با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک، به المپیک پاریس راه پیدا کند. این اتفاق برای اولین بار در تاریخ این رشته رقم خورد.

پیش از این نیز مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک‌وزن برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دونفره به ارمغان آوردند.

محمد بیرانوند نوجوان ۱۵ساله کشورمان هم دی‌ماه سال گذشته با کسب مقام نخست مسابقات اهداف پروازی قهرمانی آسیا برای اولین بار ایران را در این رشته به بازی‌های المپیک رساند.

با تبریک صمیمانه به قهرمانانی که کسب سهمیه‌ی المپیکی آنها با تاریخ‌سازی برای ورزش ایران، موجی از خوشحالی را درجامعه‌ی ورزش بوجود آورده است، برای کلیه‌ی ورزشکارانی که همچنان برای سربلندی ورزش کشور به تلاش خود ادامه می‌دهند، آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

به امید افتخارآفرینی کاروان ورزشی ایران عزیز در بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898359

دیگر خبرها

  • تربیت شاگرد و روحانی مبارز
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • تبریک روز معمار ۱۴۰۳ + متن ادبی و پیام
  • پاپ: خاورمیانه مسیر گفتگو و دیپلماسی را در پیش بگیرد
  • پیام‌ تبریک دبیرکل اوپک به رئیس‌جمهوری برای عید فطر
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام تبریک و ستاش مفتی اعظم روسیه به رهبر ایران