Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سلیمانی بابیان اینکه یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری برداشته شدن موانع پیش روی جوانان است، گفت: ترویج فرهنگ ازدواج آسان موجب تسهیل امر ازدواج برای جوانان کل کشور می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (4 دی) در مراسم جشن ازدواج آسان و اهدای 100 سری جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به نوعروسان ایلامی، اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، این‌چنین کمک‌ها و همدلی‌هایی برای فراهم کردن زمینه برای ازدواج جوانان نبود چراکه بیشتر ملت ایران در تنگدستی زندگی می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار «غلامرضا سلیمانی» بابیان اینکه پس از انقلاب به لطف خدا مسیر زندگی‌ها تغییر کرد و کشور با سرعت توسعه پیدا کرد، یادآور شد: باوجوداینکه دشمنان مانع از دستیابی ایران اسلامی به پیشرفت‌های مختلف بودند ولی پیشرفت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف صورت گرفته است.

 

وی با تأکید بر اینکه ترویج ازدواج آسان ضرورت امروز جامعه است و باید موانع پیش روی جوانان برداشته شود، تصریح کرد: جوانان مایه افتخار ما کشور هستید و ما هم در تلاش هستیم تا موانع پیش روی جوانان به‌سرعت رفع شود و دستیابی و تحقق این امر نیازمند همت جوانان و همراهی مسئولان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه امروز دو دیدگاه در زندگی‌ها وجود دارد، یادآور شد: یک دیدگاه تحت تبلیغات غرب و رسوخ فرهنگ غیربومی و دیگری فرهنگ بومی و محلی است، برخی با تأسیس از فرهنگ غربی این‌گونه جلوه دهند که زندگی سخت شده است اما با تأسی از دین مبین اسلام، زوج‌های جوان می‌توانند بهترین زندگی‌ها را در کنار هم داشته باشند.

 

سردار سلیمانی با تأکید بر اینکه افراد جویایی کار باید به سمت اشتغال مولد حرکت کنند و این موضوع باید در جامعه فرهنگ‌سازی شود، ابراز کرد: ایجاد اشتغال مولد با کوچک‌تر شدن بدنه دولت و صرف کردن اعتبارات در زمینه عمرانی، زیرساختی، اقتصادی، گردشگری، صنایع‌دستی و مشاغل خانگی ایجاد می‌شود و البته جوانان نیز باید همت خرج دهند وارد عرصه‌های تولیدی البته با نگاه حمایتی دولت شوند.

 

وی با تأکید بر اینکه یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری برداشته شدن موانع پیش روی جوانان است، خاطرنشان کرد: ترویج ازدواج آسان موجب تسهیل امر ازدواج برای جوانان می‌شود امروز باهمت جوانان و تغییر سبک مجالس ازدواج و عروسی می‌توان زمینه ازدواج بیشتر جوانان را فراهم کرد و باید در این زمینه همه اقشار و مسئولان همت داشته باشند.

 

گفتنی است، در این مراسم 100 سری جهیزیه توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه به‌عنوان هدیه مقام معظم رهبری به زوج‌های جوان استان ایلام اهدا شد.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد طرح ملی فهما خبرگزاری شبستان استان بوشهر شب یلدا کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد نماز جمعه سامانه فهما اهدا ازدواج آسان جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی در دانشگاه‌ها در آغاز سخنانش روز تحقق «وعده صادق» و عملیات غرورآفرین نیرو‌های مسلح در پاسخ به دشمن صهیونیستی را «یوم الله» خواند و گفت: در قرآن به موسی وحی شده است که مردم را به یاد روز‌های خدا که تجلی اراده و قدرت خداوند است، بیندازد. در این عملیات نیز اراداه خدا در پیروزی مسلمانان بر طاغوت و مستکبران تحقق یافت و «یوم الله» دیگری رقم خورد.

وی افزود: این اتفاق بزرگ و تاریخ ساز و تحول آفرین هیمنه امپراتوری رسانه ای، سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی استکبار و صهیونیست را فروریخت.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان این که اهمیت عملیات «وعده صادق» به تعبیر مقام معظم رهبری به دلیل اراده‌ای بود که ملت از خود نشان داد، گفت: تربیت یافتگان مکتب امام (ره) و مقام معظم رهبری که در محدودیت‌های تحریم از تلاش، جهاد و پیشرفت باز نایستادند، اراده ملت غیور و عزیز ایران را که اهمیت آن از شلیک و اصابت موشک‌ها بیشتر بود، بر دشمن صهیونیستی تحمیل و مسلمانان و مستضعفان جهان را خشنود و سربلند کردند.

حجت الاسلام و المسلمین رستمی در ادامه وزارت بهداشت را دستگاه مهم و راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: خوشبختانه در مدیریت جدید این مجموعه راهبردی و نخبه، شاهد ارتقای تلاش‌های انقلابی، جهادی، فرهنگی و دینی هستیم.

وی با بیان اینکه نخبگی، ارتباطات وسیع و خدمتگزاری به مردم سه ویژگی مهم وزارت بهداشت و نظام سلامت کشور است، اظهار داشت: وزارت بهداشت از مرکز تا دورترین نقاط کشور تحت شبکه بهداشتی و درمانی با مردم ارتباط دارد و به آنها خدمات سلامت ارائه می‌دهد.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: مردم مهم‌ترین نیاز‌های خود را که کسب سلامتی است در وزارت بهداشت جستجو می‌کنند و امکان خدمتگزاری به مردم و اثرگذاری در کشور از ویژگی‌های این وزارتخانه است.

حجت الاسلام و المسلیمن رستمی عین اللهی را برادر، دوست و همسنگر قدیمی معرفی کرد و گفت: وزیر بهداشت در کنار سبقه علمی و آموزشی، نسبت به موضوعات مختلف حوزه سلامت دغدغه‌مند بوده و اقدامات ایشان موجب ارتقای جایگاه نظام سلامت شده است.

وی با اشاره به اینکه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری از ابتدای تاسیس دانشگاه‌های علوم پزشکی در این دانشگاه‌ها حضور داشته است، ابراز داشت: فرصت خدمت، همراهی و همکاری نهاد با دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، حتی با آمدن جریانات سیاسی مختلف در بهترین وضعیت قرار داشته است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام و المسلمین میراحمدی را از اعضای باسابقه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها معرفی کرد و گفت: ایشان به مدت بیش از ۳۰ سال نماینده رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر بوده و سال‌ها به عنوان معاون سیاسی و منابع انسانی نهاد فعالیت کرده اند.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وی در پایان ابراز امیدواری کرد تاسیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت مایه خیر و برکت و موجب کسب توفیقات بیشتر در حوزه سلامت و افزایش انسجام و هماهنگی‌ها در ارتباطات این نهاد با وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • تسهیل صادرات فرآورده های سلامت محور در سال گذشته
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل موانع برای اشتغال و ازدواج
  • چرا تحدید نسل برای کشور آسیب‌زاست؟
  • دیدگاه مقام معظم رهبری درباره سعدی