Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان بستان آباد از برخورد مینی بوس با یک دستگاه تریلر پارک شده در کنار جاده خبر داد و گفت: بر اثر این سانحه 12 نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان آباد، سرهنگ"محمد جلیلیان"  اظهار داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف جرحی در شهرک"صنعتی عالی نسب" در محور تبریز-بستان آباد،بلافاصله ماموران انتظامی پاسگاه انتظامی سعیدآباد به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان بستان آباد، افزود: در این حادثه که بر اثر برخورد یک مینی‌بوس با یک دستگاه تریلی کشنده ولوو پارک شده به وقوع پیوست؛ 12 نفر از سرنشینان مینی بوس مصدوم و توسط اورژانس به یکی ازمراکز درمانی انتقال وتحت درمان قرار گرفتند.

وی با بیان این که علت این حادثه را کارشناسان پلیس راه عدم توجه به جلوتوسط راننده مینی بوس و نداشتن دید کافی به علت مه آلود بودن هوا اعلام کرده اند، خاطرنشان کرد: از عوامل اصلی بروز حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن ، خواب آلودگی، سرعت غیرمجاز و عدم توجه به جلو است.

جلیلیان به رانندگان، توصیه کرد، رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب و رعایت حق تقدم عبور، ضمن بالا بردن ضریب ایمنی، امنیت و آرامش را برای خانواده خود فراهم کنند.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز حوادث رانندگی مینی بوس پارک مینی بوس رانند رانندگی تصادف سرعت غیرمجاز فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی شهرک صنعتی عالی نسب تریلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ نبی‌الله قاسمی فرمانده انتظامی خرم‌آباد با اشاره به حادثه تیراندازی منجر به فوت در این شهرستان گفت: عوامل نیروی انتظامی ساعت ۱۷ عصر روز گذشته در پی اطلاع مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی‌بر یک فقره تیراندازی منجر به فوت در یکی از روستاهای اطراف خرم‌آباد بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

وی اضافه کرد: یک کودک ۵ ساله بر اثر سهل‌انگاری شخص دارنده سلاح مجاز، حین بازی با سلاح به‌ سمت خاله خود که حدود ۱۴ سال دااشته شلیک و او بر اثر این حادثه فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد تأکید کرد: فقط افرادی که پروانه سلاح به‌ نام آنهاست مجاز به استفاده و نگهداری از سلاح هستند و در صورت بروز حوادث برابر قانون با این افراد برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: از دارندگان سلاح مجاز درخواست می‌شود سلاح خود را دور از دسترس کودکان نگهداری کنند که شاهد بروز حوادث مرگبار نباشیم.

کد خبر 846740 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم تیراندازی استان لرستان حوادث ایران

دیگر خبرها

  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال