Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) با اشاره به برنامه‌ریزی‌های این مؤسسه برای فعالیت در خارج از کشور، گفت: هم‌اکنون در حال رایزنی هستیم تا در یکی از ۴ کشور لبنان، سوریه، پاکستان یا هند بتوانیم یک مرکز آموزش شبانه‌روزی حفظ قرآن بیت‌الاحزان را راه‌اندازی کنیم.

حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به فعالیت‌های این مؤسسه برای گسترش فعالیت‌هایش گفت: در این راستا نشستی با حضور حجت‌الاسلام سید مصطفی دریاباری، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل و حجت‌الاسلام امیر خانی، مدیر اداره آسیا و اقیانوسیه مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌‌های علمیه کشور برگزار كردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این نشست درباره نحوه تعامل بیت‌الاحزان با مركز مدیریت حوزه علمیه و فعالیت‌های برون مرزی مؤسسه صحبت شد كه این مسئولان قول مساعد برای همكاری با بیت‌الاحزان جهت توسعه فعالیت‌هایش در نقاط مختلفی كه احساس نیاز می‌شود را دادند.

شاهسونی به برنامه‌ریزی‌های در پیش‌رو این مؤسسه در رابطه با فعالیت‌های برون‌مرزی اشاره كرد و گفت: برای گسترش فعالیت‌های برون‌مرزی بیت‌الاحزان دو برنامه در دستور كار داریم یكی بحث جذب قرآن‌آموزان از كشورهای دیگر است كه در مراكز شبانه‌روزی حفظ قرآن در داخل كشورمان آموزش‌های لازم را دیده و سپس به‌عنوان سفیر بیت‌الاحزان به شهر و دیار خود بازگردند.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی كشور ادامه داد: برنامه‌ریزی دوم نیز تلاش برای راه‌اندازی مراكز شبانه‌روزی حفظ تخصصی یكساله قرآن در كشورهایی است كه شرایط آن فراهم است.

وی هدف از این كار را تربیت نیروی انسانی اعم از مدیر، مبلغ، مسئول و مربی قرآن عنوان كرد و گفت: هم‌اكنون در حال رایزنی هستیم تا در یكی از 4 كشور لبنان، سوریه، پاكستان یا هند بتوانیم یك مركز آموزش شبانه‌روزی حفظ قرآن بیت‌الاحزان را راه‌اندازی كنیم كه امیدواریم در یكی از این كشورها بتوانیم این كار را انجام دهیم.

شاهسونی در پایان این نكته را یادآور شد كه در مراكز شبانه‌روزی حفظ تخصصی یكساله قرآن كریم این مؤسسه قرآن‌آموزانی از كشورهای عراق، كویت، هند، پاكستان داریم كه امیدواریم در سال‌های آینده بتوانیم قرآن‌آموزان بیشتری از كشورهای دیگر را هم به این مراكز جذب كنیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فعاليت هاي قرآني مراكز شبانه روزي حفظ قرآن خارج از كشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۲۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش قطر به ناکامی شورای امنیت در تصویب قطعنامه عضویت فلسطین: روزی اندوه‌بار برای عدالت و شکستی برای تلاش‌های برقراری صلح در منطقه است

به گزارش جماران؛ وزارت خارجه قطر ضمن ابراز تاسف شدید نسبت به ناکامی شورای امنیت در تصویب قطعنامه پیشنهادی عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل آن را روزی اندوه‌بار برای عدالت و شکستی برای تلاش‌های برقراری صلح در منطقه عنوان کرد. 

وزارت خارجه قطر امروز (جمعه) در بیانیه‌ای گفت، شکست شورای امنیت در تصویب پیشنویس قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل بار دیگر ناتوانی این شورا را در ایفای نقش و مسئولیت خود در چهارچوب حفظ صلح و امنیت بین‌المللی علی‌الخصوص در سایه جنگ وحشیانه علیه نوار غزه برملا کرد؛ جنگی که به بدترین بحران انسانی جهان در قرن بیست‌ویکم منجر شده است.

وبگاه لبنانی النشره نوشت، این وزارتخانه بر «رویکرد ثابت کشور قطر و حمایت آن از حقوق مشروع ملت برادر فلسطینی و در راس آن حق تشکیل کشور مستقل فلسطین در مرزهای سال ۱۹۶۷ با پایتختی قدس شرقی» تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • برخی مسئولان متوجه اطرافیان هتاک، کذاب و اختلاف‌افکن که در مراکز رسمی کشور نفوذ کرده‌اند باشند
  • واکنش قطر به ناکامی شورای امنیت در تصویب قطعنامه عضویت فلسطین: روزی اندوه‌بار برای عدالت و شکستی برای تلاش‌های برقراری صلح در منطقه است
  • کیفیت «گندم» کشور در سطح جهانی است
  • آخرین وضعیت سامانه‌های پدافندی و مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور
  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ چگونه تلفن هوشمند چرخه زیستی را مختل می‌کند؟
  • ۹۸ درصد گندم کشور با کمباین برداشت می‌شود
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ مؤسسه داخلی و خارجی در افغانستان
  • تشکیل و راه اندازی انجمن نوجوانان قرآنی در نمایشگاه قرآن سال بعد
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ تلفن هوشمند چگونه چرخه زیستی را مختل می‌کند؟