Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مردم پای انقلاب، اسلام و کشور ایستاده‌اند، گفت: مسؤولان باید طوری کار کنند که مردم آثار آن را لمس کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد قمی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سابق و جدید اداره‌کل تبلیغات استان کرمانشاه، با اشاره به اهمیت استان کرمانشاه، اظهار داشت: مسؤولان هر چه برای این مردم شریف این استان زحمت بکشند،کم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این تعبیر مقام معظم رهبری که «نخ تسبیح اسلام ناب و مکتب امام خمینی (ره) پیوند دنیا و آخرت است»، ادامه داد: مضمون مکتب امام خمینی(ره) آبادانی دنیا با محوریت دین است.

قمی با بیان اینکه مردم پای انقلاب، اسلام و کشور ایستاده‌اند، تاکید کرد: مسؤولان باید طوری کار کنند که مردم آثار آن را لمس کنند.

وی ادامه داد: ما باید به اسلام ناب پایبند باشیم و مردم نیز نشان داده‌اند همواره حامی نظام هستند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ما در این سازمان خود را خادم مردم می‌دانیم و پرچم‌داری قدرتمند اعضای این سازمان می‌تواند پرچم اسلام را در استان کرمانشاه به پیش ببرد.

وی افزود: همه اعضای جبهه فرهنگی انقلاب و نیز همه مردم ثمره مجاهدت‌ها در کارهای تبلیغی را حفظ کنند.

قمی، در پایان حمایت قاطع خود از مدیرکل جدید اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه را اعلام کرد.

گفتنی است، در این مراسم حجت الاسلام یوسف احمدی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه معرفی و از خدمات حجت الاسلام اسماعیل قبادی تقدیر شد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: اسلام امام خمینی کرمانشاه تبلیغات رئیس سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام محمد قمی فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۲۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از محفل قرآنی امام‌حسنی‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام قمی با تمجید از خادمان و مردم حاضر در جشن بزرگ محفل در صفحه شخصی خود نوشت: آفرین بر خادمان محفل قرآنی امام حسنی‌ها، بیش از یکصد و بیست‌هزار روزه‌دار عاشق قرآن و اهل‌بیت (ع)، در این محفل بزرگ ماندگار در تاریخ تهران، کتاب خدا را سر دست گرفتند و با تمسک به آن، بهترین دعاها را به مظلومان تاریخ در غزه تقدیم نموده و انتقام الهی را برای ظالمان مسئلت کردند.

کد خبر 6063265

دیگر خبرها

  • در روایتگری خوبی‌ها ضعف رسانه‌ای داریم/معروف گستری داشته باشیم
  • روحانیت باید خود را متناسب با زمان به‌روز کند
  • برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان در حال برگزاری است
  • اجرا برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان
  • مراسم افطاری سازمان تبلیغات اسلامی در استایوم آزادی کار بزرگی بود
  • تجلیل رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از محفل قرآنی امام‌حسنی‌ها
  • رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه برگزار می شود
  • حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها