Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترکیب اعضای هیات رییسه شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان خراسان رضوی در قالب انتخابات داخلی این تشکیلات حزبی سیاسی تغییر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، رییس شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان خراسان رضوی گفت: انتخابات داخلی این شورا دوشنبه گذشته دوم دی ماه با حضور همه اعضا و فعالان مرتبط برگزار شد.

ناصر آملی افزود: "مهدی عبایی" رییس و "مظفر علیزاده" دبیر پیشین شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان خراسان رضوی در انتخابات دو روز پیش نامزد نشدند لذا در چارچوب این انتخابات ترکیب اعضای شورا تغییر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس انتخابات جدید شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان خراسان رضوی "ناصر آملی" دبیر حزب عدالت و آزادی به عنوان رییس شورا، "یحیی عظیمی" از مجمع اقشار و اصناف به عنوان نایب رییس و "عطیه نیک‌جوانی" دبیر حزب مردمسالاری به عنوان دبیر شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان خراسان رضوی برگزیده و معرفی شده‌اند.

رییس جدید شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان خراسان رضوی همچنین گفت: سیاستگذاریهای جدید این تشکیلات سیاسی روز دوشنبه آتی نهم دی ماه جاری با برپایی نخستین نشست شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان خراسان رضوی با ترکیب جدید اعضا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

"حسین امینی، محمدرحیم نوروزیان، حجت‌الاسلام علی عجم، عباس میرزاده، عباس شیخ‌الاسلامی و اسماعیل فاضلی" اعضای حقیقی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان خراسان رضوی هستند که آبان ماه گذشته در چارچوب انتخابات داخلی این حزب برگزیده شده‌اند.

پیشتر مهدی عبایی رییس پیشین شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفته بود که این تشکل سیاسی هنوز فهرست خاصی را برای انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی مشخص نکرده لذا شش عضو حقیقی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان خراسان رضوی با برگزاری نشستهایی پیرامون تعیین سازوکار حضور در انتخابات بحث و بررسیهای لازم را صورت می‌دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصلاح طلبان انتخابات حضور در انتخابات خراسان رضوی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۲۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نشست اعضاء هیات رییسه فدراسیون دو و میدانی امروز(پنج‌شنبه)با حضور حسین مطیعی سرپرست این فدراسیون برگزار و در طی آن اعضاء حاضر چند مصوبه نیز در راستای پیشبرد اهداف ورزش اول المپیک در کشورمان داشتند.

بر همین اساس،مهم ترین مصوبه نشست امروز صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی بود که مورد توافق میان اعضاء قرار گرفت.

همچنین ،اعزام ورزشکاران به رقابت‌های بین المللی در راستای کسب سهمیه المپیک و پیگیری امور جاری فدراسیون نیز از دیگر مصوبات نشست اعضاء هیات رییسه بود.

لازم به ذکر است، در این نشست همچنین برگزاری چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع)به میزبانی شهر مشهد مقدس نیز مورد تاکید اعضاء قرار گرفت که در پی آن مقرر شد،پس از بررسی‌های صورت پذیرفته از سوی فدراسیون و با هماهنگی‌های لازم با فدراسیون جهانی دو و میدانی زمان دقیق برگزاری این مسابقات مشخص و اعلام شود.

کد خبر 6088723

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!