Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در پی بارندگی‌های اخیر در اهواز و ایجاد آبگرفتگی و سرریز شدن فاضلاب در شهر‌ها و تهدید سلامت شهروندان، پرونده قضایی در دادسرای مرکز استان تشکیل و شهردار و مدیرآبفای اهواز به دادسرا احضار شدند.

حسینی پویا دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان با بیان اینکه سلامت مردم و بهداشت عمومی خط قرمز دستگاه قضایی است، گفت: در این زمینه تشکیل پرونده قضایی، شهردار و مدیر آبفای اهواز به دادسرا احضار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان در ادامه با تاکید بر تسریع در رسیدگی به این پرونده گفت: با وجود هشدار‌های مکرر قبل از بارندگی، شهرداری و شرکت آب و فاضلاب متولیان اصلی آبگرفتگی و سرریز شدن فاضلاب به شهر‌های مختلف اهواز هستند که موجب مشکلات زیست محیطی و نارضایتی شدید مردم از این دو مرجع شده است.

حسینی پویا تصریح کرد: طبق مقررات قانونی شهردار و مدیرآبفای اهواز به دادسرا احضار و باید پاسخگوی مشکلات بوجود آمده باشند.

انتهای پیام/

20 / 20 آبگرفتگی آبگرفتگی شدید در اهواز دادسرا شهردار اهواز احضارشهردار و مدیر آبفای اهواز به دادسرا بارندگی‌های اخیر در اهواز سرریز شدن فاضلاب در شهر‌ها تهدید سلامت شهروندان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آبگرفتگی آبگرفتگی شدید در اهواز دادسرا شهردار اهواز تهدید سلامت شهروندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۳۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی

به گزارش ورزش سه، پس از اظهارات مدیر تیم سپاهان که در خصوص داوری اعتراض کرده و عملکرد داوران را علیه این تیم خوانده بود، فدراسیون به مصاحبه او واکنش نشان داد.

در اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است: با اعلام کمیته اخلاق، رضا فتاحی – مدیر باشگاه سپاهان اصفهان جهت ادای پاره ای از توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه باید در محل این کمیته حضور داشته باشد. 
در این اطلاعیه تاکید شده است: عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

این اولین واکنش رسمی کمیته اخلاق به مقررات جدید پیرامون محدودیت اهالی فوتبال برای صحبت در مورد داوری و تیم حریف است.

دیگر خبرها

  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • مدیر سپاهان به کمیته اخلاق احضار شد
  • آبگرفتگی خیابان‌های خرم‌آباد پس از بارندگی‌های شدید (فیلم)
  • ارسال تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • ایجاد صلح و سازش ۱۱ پرونده قضایی در اهواز
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد