Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید استان هرمزگان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « سید منصور میر مرادی »، معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران در این آیین گفت: شهدا با شجاعت و نثار قطره قطره خونشان از انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان دفاع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور شرایطی ایده آل نیست، افزود: باید در بحران ها کنار یکدیگر باشیم تا بتوانیم از مشکلات عبور کنیم.

 

 معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ادامه داد: جنگ همیشه با خسارت همراه بوده است و هشت سال جنگ تحمیلی نیز برای این کشور متحمل خسارت های ساختاری و روحی شده است که پس از گذشت سال ها، درد و آلام بر پیکر جانبازان عزیزمان شاهد هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه انتظار جامعه از این نهاد خدمتگذار با تدبیر عمل کردن است، تصریح کرد: ما باید بتوانیم فارغ از فضاهای سیاسی، نگاهمان به کار باشد و بتوانیم خدمت گذار خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باشیم.

 

میردادی با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات و تبلیغات نامزدهای انتخاباتی، تاکید کرد: احدی از این سازمان حق ندارد وارد بازی های سیاسی شود و تاکید ریاست سازمان نیز بر این موضوع بوده است.

 

وی در ادامه بیان داشت: ما وظیفه داریم از نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت کنیم و با حضور خود و تشویق مردم جهت حضور پای صندوق های رای این حمایت را باری دیگر آَشکار خواهیم ساخت.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش دیگری از سخنان خود به تخصیص بودجه سال 99 این سازمان اشاره داشت و اظهار کرد: طبق آمار کارشناسی، برای اداره کامل امور در سال آینده، 24 هزار میلیارد بودجه مورد نیاز است.

 

گفتنی است در پایان از زحمات عباس اقتدار بختیاری سرپرست پیشین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان تقدیر و « عطا ناوکی » به سمت مدیرکل جدید معرفی شد.

 


ناوکی کارمند رسمی سازمان بنیاد شهید است سابقه فرمانداری شهرستان قلعه گنج در جنوب استان کرمان را در کارنامه دارد.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما شب یلدا استان بوشهر فعالیت های مسجدی خبرگزاری شبستان کانون های مساجد مجلس آیین تکریم و معارفه بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ برزگر از ارائه آمار نهایی سهمیه بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان خبر داد و گفت: ۵۵ نفر از جامعه ایثارگری در کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ در قالب کاروان‌های مختلف اعلامی سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده‌اند.


وی افزود: سهمیه اعزام به حج تمتع به والدین، همسر و فرزندان شهداء، کلیه جانبازان و آزادگان و همسرانشان به ترتیب اولویت اعلامی از سوی مرکز تخصیص یافته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: بهره‌مندی جامعه ایثارگری از برکات سفر حج و جلب رضایتمندی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف اعزام آنها به حج تمتع است.

دیگر خبرها

  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • آیین تکریم و معارفه معاونت امور بین‌الملل بنیاد سعدی
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز
  • جامعه ایثارگران از بنیاد شهید انتظاری به غیر از تکریم ندارد
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳