Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار ارومیه گفت: پاسخ به مطالبات مردم باید در اولویت قرار گیرد و باید توجه به پژوهش برای یافتن راهکار جهت رفع مشکلات مردم بیشتر توجه شود.

به گزارش ایمنا، حسین دوستی اظهار کرد: توجه به مقوله پژوهش در رفع مشکلات مدیریت شهری بسیار موثر است.

وی ادامه داد: پژوهش و یافتن راحل برای حل مشکلات جامعه می تواند کمک شایانی در حل مشکلات مدیریت شهری کند و توسعه یافتگی را در شهر بیشتر نمود دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار ارومیه با اشاره به اینکه ماهیت وجودی مدیریت شهری مردم هستند، تصریح کرد: پاسخ به مطالبات مردم باید در اولویت قرار گیرد و باید توجه به پژوهش برای یافتن راهکار جهت رفع مشکلات مردم بیشتر توجه شود.

دوستی تاکید کرد: هرقدر از ابزار پژوهش در مدیریت شهری استفاده شود میزان رضایتمندی مردم نیز بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه توجه به مسئله‌ پژوهش نیازمند فرهنگ‌سازی است، اظهار کرد: برای توسعه فرهنگ پژوهش، تمامی مراکز علمی و پژوهشی می‌توانند در زمینه تحقیق و پژوهش در حوزه مدیریت شهری و رفع مشکلات مردم با شهرداری مشارکت کنند.

کد خبر 402794

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر شهرداری کلانشهر شهروند حقوق شهروندی مدیریت شهری شهرداري اروميه پژوهش شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر چهارشنبه در ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره با مردم جم اظهار داشت: مردم ولی نعمت ما هستند و باید تمام انرژی و توان خود را مصروف خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات جامعه کنیم.

استاندار بوشهر افزود: دیدارهای چهره به چهره، فرصت مناسبی برای شناخت بهتر و نزدیک‌تر مشکلات مردم است که معاونان استاندار و مدیران استان بوشهر و فرمانداران نیز به طور مکرر این دیدارها را باید برگزار کنند.

در این برنامه ۲۷ نفر از مردم شهرستان جم، بی واسطه و مستقیم، مشکلات و دغدغه‌های خود را با استاندار مطرح کردند.

در این ملاقات عمومی، مشکلاتی در حوزه اشتغال، مسکن، تسهیلات بانکی، درمان، آموزش، کشاورزی و صنعتی و … مطرح و استاندار نیز خطاب به مدیران مرتبط دستورات لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات صادر کرد.

کد خبر 6087926

دیگر خبرها

  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • تدوین اولویت‌های مجلس دوازدهم براساس نظرات نخبگان و مردم
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • ضرورت توجه به مشکلات منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه شهرداری ارومیه