Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز سایت «futsalworldranking» جدیدترین رنکینگ تیم‌های ملی فوتسال را اعلام کرد که تیم ملی ایران با 1603 امتیاز همچنان در مقام ششم جهان و اول آسیا قرار گرفت.

اخبار ورزشی- در این رنکینگ جابه‌جایی صورت نگرفته است. برزیل، اسپانیا، روسیه، پرتغال و آرژانتین در مقام‌های اول تا پنجم قرار دارند.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتسال رنکینگ تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۳۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی ایران 5-3 بحرین (جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)

تیم ملی فوتسال ایران در روزی که فوتسالیست‌های بحرین یکی از دفاعی‌ترین بازی‌های تاریخ فوتسال آسیا را به نمایش گذاشتند، موفق شد از سد حریف بگذرد.

دانلود (35MB)

دیگر خبرها