Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@21:49:30 GMT

رابرتسون: نان و کره ما کلین شیت های مان هستند

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۴۲۴۴

رابرتسون: نان و کره ما کلین شیت های مان هستند

اندی رابرتسون، مدافع اسکاتلندی لیورپول، معتقد است که قهرمان نشدن در سال گذشته به انگیزه های آن ها برای فصل جدید اضافه کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های فصل گذشته لیگ برتر انگلیس، تا آخرین روزها به شکل فوق العاده جذابی پیش رفت اما در نهایت این منچسترسیتی بود که گوی سبقت را از لیورپول ربود و با 98 امتیاز قهرمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی بود که لیورپول تنها با یک امتیاز کم تر و 97 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت. امسال اما شاگردان یورگن کلوپ کار را طوفانی آغاز کرده اند و بیش از هر زمان دیگری به شکستن طلسم 30 ساله باشگاه لیورپول نزدیک هستند.

 

مدافع راست لیورپول اما مدعی شد که این تیم در فصل جدید انگیزه های فراوانی برای قهرمانی دارد. رابرتسون در این باره گفت: " ما ارزش هر امتیاز را به خوبی درک کرده ایم. ما در حال حاضر از 51 امتیاز ممکن 49 امتیاز به دست آورده ایم و فکر می کنم که این موضوع در فوتبال انگلیس کم نظیر است. ما در فصل گذشته 97 امتیاز به دست آوردیم. یعنی 90 تا 95 درصد امتیازات ممکن اما این موضوع نیز برای ما کافی نبود. باید اعتراف کنم که اتفاقات سال گذشته ما را برای موفقیت در فصل جدید تحریک کرده است."

 

 

 

 

رابرتسون در ادامه گفت: " در این فصل همه بازی ها دشوار هستند. ما فاصله خوبی با حریفان ایجاد کرده ایم و باید این موضوع را حفظ کنیم چرا که در غیر این صورت کار ما دشوار خواهد شد. من یک مدافع هستم و می گویم که نان و کره ما کلین شیت کردن مان است و می خواهیم که در همه بازی ها دروازه خود را بسته نگه داریم."

 

اندی رابرتسون لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اندی رابرتسون لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویر در لیگ قهرمانان اروپا رکوردشکنی کرد

در دور رفت مرحله برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال بایرن مونیخ موفق شد با تک گل رافائل گریرو آرسنال را شکست دهد تا ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی حریف رئال مادرید شود.

مانوئل نویر دروازه بان باتجربه باواریایی‌ها در این موفق شد برای  پنجاه و هشتمین بار در این مسابقات کلین شیت کند و از رکورد ایکر کاسیاس با پنجاه و هفت کلین شیت عبور کرد.

نویر با توجه بازی‌های آینده در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند رکورد بهتری را نیز از خود برجای بگذارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حمایت کلوپ از ستاره لیورپول: گل نزدن عادی است
  • درخواست فن‌دایک از لیورپولی‌ها: حمایت کنید
  • بازی گلر آکادمی پرسپولیس پیش از بازگشت بیرانوند
  • نویر در لیگ قهرمانان اروپا رکوردشکنی کرد
  • رقابت ستاره‌های لیگ برای کسب 3 عنوان!
  • پرویز برومند: تلاش کردند تیم‌های تهرانی را تضعیف کنند؛ زمان ما اداهایی مثل کلین‌شیت نبود!
  • ۲ جام سرخ‌ها از دست رفت؟ | امید در هفته ناامیدکننده
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • آمارضعیف مورایس نسبت به فصل قبل/ روزهای تلخ مرد پرتغالی در اصفهان
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!