Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@20:36:15 GMT

مبلغ قسط وام جدید مسکن +جدول

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۴۳۴۵

مبلغ قسط وام جدید مسکن +جدول

با توجه به اینکه در تهران سقف تسهیلات مسکن زوجین شامل وام خرید به همراه وام جعاله به ۲۴۰ میلیون تومان رسیده است، رقم اقساط آن مجموعا ۴ میلیون و ۳۴۶ هزار تومان برآورد می شود.

به گزارش مشرق، شب گذشته شورای پول و اعتبار با افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن از محل بانک مسکن و سایر بانک‌های تجاری موافقت کرد که بر این اساس در تهران برای وام مسکن فردی ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید به همراه ۴۰ میلیون تومان تسهیلات جعاله مسکن پرداخت می‌شود که سود وام خرید مسکن، ۱۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد با بازپرداخت حداکثر ۱۲ ساله و وام جعاله نیز با سود ۱۸ درصد و بازپرداخت حداکثر ۵ ساله به متقاضیان ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید سقف وام مسکن ۲۰۰ میلیون تومان شد +جدول

رقم قسط وام جدید مسکن (فردی) در تهران: ۲.۶۸ میلیون تومان

بنابراین متقاضیان فردی که این وام را در تهران دریافت می‌کنند، می‌بایست ماهیانه ۱ میلیون و ۱۵ هزار و ۷۳۷ تومان بابت وام جعاله مسکن و ۱ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۳۸۷ تومان بابت تسهیلات خرید بپردازند که مجموعاً ۲ میلیون و ۶۸۱ هزار و ۱۲۴ تومان باید بازپرداخت کنند.

قسط وام مسکن زوجین در تهران: ۴.۳۴ میلیون تومان

همچنین متقاضیان زوجین دریافت این تسهیلات نیز در تهران ۲۰۰ میلیون تومان وام خرید و ۴۰ میلیون تومان وام جعاله دریافت می‌کنند که برای تسهیلات جعاله مسکن ۱ میلیون و ۱۵ هزار و ۷۳۷ تومان در هر ماه و برای وام خرید نیز ۳ میلیون و ۳۳۰ هزار و ۷۷۴ تومان و در مجموع، ۴ میلیون و ۳۴۶ هزار تومان به بانک مسکن در هر ماه بازپرداخت کند.

قسط وام مسکن فردی در مراکز استان‌ها: ۲.۳۴ میلیون تومان

متقاضیان فردی دریافت وام مسکن در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر ۸۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن به همراه ۴۰ میلیون تومان وام جعاله و مجموعاً ۱۲۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند که اقساط وام خرید، ۱ میلیون و ۳۳۲ هزار و ۳۰۹ تومان به همراه اقساط ۱ میلیون و ۱۵ هزار و ۷۳۷ تومانی وام جعاله، در مجموع می‌بایست ۲ میلیون و ۳۴۸ هزار و ۴۶ تومان باید بازپرداخت شود.

قسط وام مسکن زوجین در مراکز استان‌ها: ۳.۶۸ میلیون تومان

متقاضیان زوجین دریافت تسهیلات جدید مسکن در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر، وام ۱۶۰ میلیون تومانی خرید به همراه ۴۰ میلیون تومانی جعاله و مجموعاً ۲۰۰ میلیون تومان دریافت خواهند کرد که اقساط وام جعاله، ۱ میلیون و ۱۵ هزار و ۷۳۷ تومان و وام خرید نیز ۲ میلیون و ۶۶۴ هزار و ۶۱۹ تومان در هر ماه به بانک عامل بازپرداخت خواهند کرد که مجموع اقساط دریافت کنندگان این وام، ماهانه ۳ میلیون و ۶۸۰ هزار و ۳۵۶ تومان خواهد بود.

قسط وام مسکن فردی در شهرهای کوچک: ۲ میلیون تومان

متقاضیان فردی دریافت تسهیلات مسکن در شهرهای زیر ۲۰۰ هزار نفر، ۶۰ میلیون تومان وام خرید و ۴۰ میلیون تومان وام جعاله و مجموعاً ۱۰۰ میلیون تومان وام مسکن دریافت می‌کنند که اقساط وام ۶۰ میلیونی، ماهانه ۹۹۹ هزار و ۲۳۲ تومان و مجموع اقساط بازپرداختی، ۲ میلیون و ۱۴ هزار و ۹۶۹ تومان برآورد خواهد شد.

قسط وام مسکن زوجین در شهرهای کوچک: ۳ میلیون تومان

متقاضیان زوجین دریافت تسهیلات در شهرهای زیر ۲۰۰ هزار نفر ۱۲۰ میلیون تومان وام خرید و ۴۰ میلیون تومان وام جعاله و مجموعاً ۱۶۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن دریافت می‌کنند که اقساط وام ۱۲۰ میلیون تومانی، ۱ میلیون و ۹۹۸ هزار و ۴۶۴ تومان و مجموع اقساطی که دارنده این تسهیلات به بانک بازپرداخت خواهد کرد، ۳ میلیون و ۱۴ هزار و ۲۰۱ تومان در هر ماه خواهد بود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق استراماچونی سهمیه بندی بنزین وام مسکن شورای پول و اعتبار بانک مسکن شورای پول واعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۴۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرانفروشی مسکن ملی در شاهین شهر اصفهان

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، مسکن ملی یکی از اقدامات دولت برای تامین مسکن افراد کم بضاعت و کم درآمد است که قرار شده بود با تامین زمین ارزان قیمت و حمایت دولت در ساخت شهرکهای مسکونی نیاز مستاجران به مسکن تامین شود اما متاسفانه فراز و فرودهای بسیاری در تامین این مسکن بوجود آمده که موجب نارضایتی متقاضیان شده است. یکی از شهروندان درباره عدم قرار داد مناسب با مشتریان و همچنین قیمت بالای این مسکن ها پیام داده اند.

پیام شهروند خبرنگار ما:

بنده متقاضی اقدام مسکن ملی پروژه ۹۲۰ واحدی شاهین شهر هستم
سال ۹۸ ثبت نام کردیم و اولین واریزی در سال ۹۹ انجام شد که مبلغ ۴۰ ملیون تومان بود که در آن زمان مبلغ بسیار سنگینی بود
بعد از گذشت ۶ ماه یه ۴۰ ملیون دیگه و بعد از گذشت ۴ ماه ۴۰ ملیون دیگه
خلاصه بگم که تا به امروز ۴۳۰ ملیون پول واریز کردیم
که چهار سال گذشته و بعد از چهار سال پروژه به پیشرفت ۵۰ درصدی رسیده
طبق گفته‌های رییس بنیاد وام هم از طرف بانک تزریق شده و مدرک هم دارم
و هنوز از طرف بنیاد هیچ قرار دادی نوشته نشده و دوباره یه پیامک واریز ۱۵۰ ملیون تومانی آمده است که پروژه رسما هیچ تغییری نکرده
و طبق گفته رئیس بنیاد آورده متقاضی بالای یک میلیارد هست که این گفته الان است و تا ۵۰درصد الباقی تکمیل شود گفته‌ها دائما در حال تغییر هست در حالی که بسیاری از واحد‌های استان اطراف با ۴۵۰ ملیون آورده تحویل داده شد از قبیل شهرکرد و زنجان و شهر رضا
با مراجعه به نهاد‌های مربوطه موفق به گرفتن جواب نشدم،ما در گودال بی سر و ته بنیاد مسکن گیر کرده ایم،خانه‌ای که برای اقشار کم در آمد قرار بود با ۲۷۰ ملیون ساخته شود الان صحبت از بالای دو میلیارد است که تا موقع تحویل ممکن است مبلغ دوباره تغییر کند
امروز با ۲ ملیارد هم حاضر نیستند به ما قرار داد بدهند.

دیگر خبرها

  • وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی دولت با کارمزد ۴ درصد | وام قرض الحسنه فوری با اقساط ۲ میلیون تومانی
  • گرانفروشی مسکن ملی در شاهین شهر اصفهان
  • فروش اقساطی جک J۴ کرمان موتور در سال ۱۴۰۳ + شرایط و جزئیات دقیق
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • معرفی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در استان تهران
  • سقف تراکنش بانکی برای سال جدید تغییر کرد
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • گلایه متقاضیان از بالا بودن میزان اقساط وام مسکن ملی