Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، یک کارشناس هواشناسی در این زمینه گفت: ممکن است در دقایق ابتدایی بارش میزان آلاینده‌هایی که با بخار آب ترکیب شده‌اند، زیاد باشد اما با توجه به همراهی وزش باد با باران، آلاینده‌ها از سطح زمین دور می‌شوند.

احد وظیفه اظهار کرد: جو هیچ‌وقت عاری از آلاینده‌های سمی مانند NOX و SOX نیست و این آلاینده‌ها به هر حال با بخار آب ترکیب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌طور کلی در کره زمین هم میزان آلاینده‌های هوا افزایش پیدا کرده و در نتیجه میزان باران‌های اسیدی بیشتر شده است.

او افزود: ممکن است در دقایق ابتدایی بارش میزان آلاینده‌هایی که با بخار آب ترکیب شده‌اند، زیاد باشد اما باید در نظر داشت که بارش باران معمولا با وزش باد همراه است و باد می‌تواند آلاینده‌ها را دور کند.

این کارشناس هواشناسی گفت: شب گذشته جریانات شمالی کم‌فشار به سواحل شمال کشور کشیده شد و در پی آن وزش باد را در سطوح زیرین جو داشتیم. بنابراین وزش باد سبب بهبود کیفیت هوا در برخی مناطق تهران شد.

مسئولان سازمان هواشناسی کشور از چند روز پیش بارندگی باران در تهران طی امشب و فردا را پیش‌بینی کرده‌اند. مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در این رابطه با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور از امروز (۴ دی) گفت: آسمان تهران امشب بارانی می‌شود.

صادق ضیاییان درباره احتمال بارش باران در دو روز آینده هم گفت: آسمان تهران فردا (۵ دی) کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی و بارش باران همراه با وزش باد با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه (۶ دی) هم نیمه ابری و در بعضی ساعات بارش پراکنده همراه با وزش باد با  حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 473342 برچسب‌ها آلودگی هوا تهران شهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آلودگی هوا تهران شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۴۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در شاهرود

دریافت 35 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با عصر دوشنبه شهرستان شاهرود شاهد بارش شدید باران بود این بارش در سال‌های اخیر به لحاظ حجم و مقدار کم سابقه بوده و موجب خوشحالی مردم شده است. سامانه کم فشار بارشی امشب این شهرستان را ترک خواهد کرد.

کد خبر 6062351

دیگر خبرها

  • بارش باران بهاری در بجنورد
  • فعالیت سامانه بارشی از امشب در خراسان شمالی
  • جوش و خروش رودخانه کن پس از بارش باران بهاری + فیلم
  • فیلم| بارش باران و پدیدارشدن آبشار در نقش رستم
  • پیش‌بینی هواشناسی برای روزهای آینده؛ هوا تا کی بارانی می‌ماند؟
  • زنده ماندن در گرو شکست طلسمی به نام عطایی
  • هوا تا کی بارانی می‌ماند؟
  • بارش شدید باران در دامغان
  • آخرین وضعیت سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری + فیلم
  • بارش شدید باران در شاهرود