Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش حماس در کنفرانسی خبری اعلام کرد، برگزاری انتخابات در قدس نیازی به اجازه رژیم صهیونیستی ندارد و باید این موضوع را بر رژیم مذکور تحمیل کرد. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیروز (سه شنبه) از مخالفت رژیم صهیونیستی با برگزاری انتخابات سراسری فلسطین در قدس شریف خبر داد و گفت که تنها مانعی که او را از صدور حکم برگزاری انتخابات سراسری در فلسطین بازداشته، مخالفت رژیم صهیونیستی با برگزاری انتخابات در شهر قدس همزمان با غزه و کرانه باختری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جنبش فلسطینی حماس امروز در کنفرانسی خبری در واکنش به اظهارات عباس اعلام کرد، انتخابات بدون مشارکت قدس انجام نخواهد شد و محمود عباس برای صدور فرمان ریاستی اصلا نباید منتظر اجازه رژیم صهیونیستی باشد.

بر اساس گزارش وبگاه «الرساله»، «صلاح البردویل» عضو ارشد حماس اعلام کرد، انتخابات نه بدون قدس و نه با التماس از رژیم اشغالگر. هیچ فلسطینی بدون قدس به پای صندوق رأی نخواهد رفت، اما بدون اجازه اشغالگر و با تحمیل کردن (این موضوع) به او.

البردویل افزود، حماس از صحبت‌های عباس برای گرفتن اجازه از رژیم صهیونیستی برای برگزاری انتخابات در قدس شگفت‌زده شده و این یک شوک بزرگ برای همه ملت فلسطین است.

وی در ادامه به تبدیل انتخابات در قدس به یک «درگیری سیاسی، میدانی و مردمی» و تحمیل این انتخابات به رژیم صهیونیستی در این شهر فراخواند.

البردویل قدس را پایتخت ابدی فلسطین خواند و افزود: تأکید می‌کنیم انتخابات در قدس خط قرمز است.

حماس در نامه خود به «حنا ناصر» رئیس کمیته مرکزی انتخابات فلسطین تأکید کرده به رژیم صهیونیستی اجازه تعطیلی روند انتخابات را نمی‌دهد و منتظر اجازه این رژیم نمی‌نشیند.

پیشتر «موسی ابومرزوق» از اعضای دفتر سیاسی حماس اعلام کرده بود، اینکه رئیس تشکیلات خودگردان صدور فرمان ریاستی برای انتخابات را مشروط به موضع تل‌آویو برای انتخابات در قدس کرده، یعنی ممکن است فرمان مذکور هیچ زمانی صادر نشود

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: واکنش حماس به اظهارات عباس انتخابات فلسطین عباس رئیس تشکیلات خودگردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۴۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژیر خطر در تل‌آویو/ پهپادهای ایرانی به داخل فلسطین اشغالی رسیدند + فیلم

درحالیکه رسانه‌های رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه از رسیدن پهپادهای ایرانی به داخل فلسطین اشغالی گزارش دادند، منابع خبری از به صدا درآمدن آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از الجزیره، صدای آژیر خطر در منطقه الجلیل در فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

در همین رابطه، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از رسیدن پهپادها و موشک‌های ایرانی به داخل فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایمنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

کد خبر 744242

دیگر خبرها

  • اظهارات زلنسکی بعد از حمله به اسرائیل: با ما هم مثل تل‌آویو رفتار کنید!
  • تل‌آویو: قصد داریم برای رسیدن به توافق تبادل اسرا، از شدت حملات در غزه بکاهیم
  • حماس: تل‌آویو نمی‌تواند هیبت فرو ریخته خود را احیا کند
  • نگرانی جدی جامعه صهیونیستی پس از عملیات تنبیهی ایران علیه تل‌آویو
  • مقام حماس: از خواسته خود کوتاه نمی‌آییم
  • واکنش حماس به کشف گور جمعی در بیمارستان الشفای غزه
  • اظهارات ناامیدانه وزیر صهیونیست پس از حمله مقتدرانه ایران
  • دیشب در تل آویو چه خبر بود ؟ هشدار ایران به تل آویو و کاخ سفید و واکنش آمریکا
  • آژیر خطر در تل‌آویو/ پهپادهای ایرانی به داخل فلسطین اشغالی رسیدند + فیلم
  • قطع گسترده برق در تل‌آویو همزمان با تظاهرات اعتراضی