Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع لیورپول هشدار داد که هنوز کار قهرمانی در لیگ تمام نشده است.

طرفداری- لیورپول که در فصل قبل برای ششمین بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد، برای اولین بار موفق به قهرمانی در جام باشگاه های جهان شد و در هفته ای که در لیگ غایب بود با توجه به نتایج بازی ها اختلافش با تیم دوم همچنان ثابت ماند.

به نوشته لیورپول اکو، تیم کلوپ با ده امتیاز اختلاف نسبت لستر و البته یک بازی کمتر در در جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اندی رابرتسون به صحبت درباره وضعیت جدول و لیگ پرداخت و گفت:

ما فصل قبل 97 امتیاز کسب کردیم و 95% راه قهرمانی را رفتیم اما متاسفانه بازهم در آن سال کافی نبود. با قهرمانی در لیگ قهرمانان خیالمان راحت شد و می‌توانیم بگوییم که فصل موفقیت آمیزی داشتیم. اما بذون لیگ قهرمانان نمی‌توانستیم.

وی ادامه داد:

ما می‌دانیم که تک تک بازی ها و امتیازات چه قدر مهم هستند زیرا تک تک دقیقه ها مهم هستند، ما کمی کوتاه آمدیم و آن را (قهرمانی) را به سمت من سیتی هل دادیم. در این فصل تاکنون به خوبی صدر جدول را داشته ایم اما می‌دانیم که اگر امتیاز از دست بدهیم دو تیم پشت سر ما آماده جهش هستند.

وی گفت:

ما فقط باید فاصله را حفظ کنیم و این هدف ما باشد، ما می‌دانیم که شرایط سخت خواهد بود و به طور واقع بینانه بازی ها سخت تر خواهند شد و اگر امتیاز از دست بدهیم شاید همه چیز به عقب برگردد. مقابل منچستریونایتد ما بازی را مساوی کردیم و پس از آن ریکاوری کردیم و روند پیروزی های خوبی داشتیم

پیروزی سخت در فینال جام باشگاه های جهان؟

ما باید این بازی را برنده می‌شدیم و این مهم ترین چیزی بود که باید انجام می‌دادیم.

برخی بازی ها هستند که ما 3-1 یا 4-1 پیروز می‌شویم و به عنوان یک مدافع بازی هایی که 3-0 پیروز می‌شویم را ترجیح می‌دهم. ما همیشه می‌خواهیم کلین شیت کنیم و زمانی که این اتفاق نیفتد آزرده می‌شویم.

بازی با اتلتیکو؟

بازگشت خیلی زود به استادیومی که خودمان را در آن جا در تاریخ لیورپول ثبت کردیم بسیار شگفت انگیز است. اما می‌دانیم برای چه آنجا هستیم، این یک بازی دوستانه نیست که بتوانید همه چیز را در آن از دست بدهید. ما می‌خواهیم به جمع هشت تیم برتر صعود کنیم و می‌دانیم تیم دیگو سیمئونه تیم با کیفیتی است و دیداری دشواری خواهیم داشت. ما باید کاملاً متمرکز شویم اما این استادیوم همیشه خاطرات ویژه ای برای ما خواهد داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهداب آماده هت‌تریک قهرمانی

تیم والیبال شهداب یزد، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر مردان که از سال ۱۳۹۸ فعالیت در لیگ برتر را شروع کرده است، در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و در سومین و چهارمین حضور خود در این رقابت‌ها به مقام قهرمانی دست یافت و در سال ۱۴۰۲ به دنبال سومین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر والیبال ایران است.

شاگردان محمدرضا تندروان در شهداب یزد از ساعت ۱۹ امشب (چهارشنبه ۸ فروردین) در دومین دیدار خود در مرحله نیمه‌نهایی لیگ والیبال برتر کشور مقابل شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال به میدان خواهد رفت.

شاگردان عبدالرضا علیزاده در شهرداری ارومیه که تیم طبیعت اسلامشهر را در پلی آف از گردونه مسابقات حذف کردند، حالا با روحیه مضاعف پا به این مرحله گذاشتند.

گفتنی است، اولین دیدار شهرداری ارومیه و شهداب یزد از چهارچوب این رقابت‌ها روز دوشنبه (ششم فروردین) در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد که شهدابی‌ها در این دیدار سه بر یک به پیروزی رسیدند تا برای صعود به فینال تنها به یک برد دیگر نیاز داشته باشند.

در صورتی که شهداب پیروز این میدان باشد، شاهد جدال فولاد و شهداب برای کسب جام سی و هفتم لیگ برتر در فینال خواهیم بود.

باشگاه نیز طی اطاعیه‌ای از تمام یزدی‌های مقیم تهران خواست که در این دیدار حضور پیدا کنند و از نزدیک شاهد و ناظر این دیدار حساس باشند.

دیگر خبرها

  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • گلرهای سرخابی آماده نبردهای سرنوشت ساز قهرمانی!
  • فهرست مصدومان لیورپول طولانی‌تر شد (عکس)
  • شهداب آماده هت‌تریک قهرمانی
  • جعفری: برای قهرمانی با 73 امتیاز رکوردشکنی کردیم
  • مصدومیت دوباره اندی رابرتسون در تیم ملی اسکاتلند / عکس
  • تفاوت آرژانتینِ بدون مسی و آرژانتینِ مسی!‏
  • لائوتارو: آماده بازی در المپیک هستم
  • ارومیه مدافع عنوان قهرمانی را سورپرایز کرد
  • خاطره‌ای برای تمامی عمر