Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:37:52 GMT

بازگشت دو بازیکن نساجی قبل از بازی با پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۵۵۴۷

بازگشت دو بازیکن نساجی قبل از بازی با پرسپولیس

رضا علیاری و نوید عاشوری قبل از بازی با پرسپولیس به تمرینات نساجی بازگشتند.

به گزارش "ورزش‌ سه"،  روز قبل چهار بازیکن نساجی یعنی حسن جعفری، رضا علیاری، نوید عاشوری و میلاد سرلک، به صورت یک طرفه قراردادشان را با این باشگاه فسخ کردند. قائم مقام این باشگاه همان موقع اعلام کرد که در اعتراض به این موضوع به فدراسیون نامه نوشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این اتفاق کمیته تعیین وضعیت فدراسیون اعلام کرد که این چهار بازیکن نمی‌توانند قراردادشان را به صورت یک طرفه فسخ کنند و باید به تمرینات برگردند.


امروز و در حدود ۴۸ ساعت مانده تا بازی پرسپولیس- نساجی در ورزشگاه آزادی، گویا نوید عاشوری و رضا علیاری به تمرینات برگشته‌اند اما هنوز جعفری و سرلک به تمرینات اضافه نشده‌اند. مسئولان باشگاه نساجی این خبر را تایید کردند و در پی برخورد با جعفری و سرلک هستند.

نساجی مازندران رضا علیاری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران رضا علیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی به لطف پرسپولیس قعرنشین نیست!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در دیداری که برای تیم‌های پایین جدولی هم اهمیت زیادی داشت، با سه گل صنعت نفت آبادان را شکست داد تا این نتیجه به سود تیم‌های پایین جدولی شود.

نساجی و صنعت نفت پیش از آغاز بازی‌های این هفته ۱۶ امتیازی بودند و نساجی با تفاضل گل بدتر نسبت به آبادانی‌ها قعر نشین بود.

حالا به لطف برد پرگل پرسپولیس نساجی بدون بازی کردن یک رتبه صعود کرد و در رتبه پانزدهم ایستاد.

نساجی این هفته بازی حساسی با تراکتور دارد و در صورت پیروزی خانگی می‌تواند به یک امتیازی استقلال خوزستان رده چهاردهمی برسد. البته این تیم بازی بسیار سختی مقابل تراکتور پرستاره دارد.

دیگر خبرها

  • حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!
  • علیاری: برای حریفان ذوب‌آهن آسان پنالتی می‌گیرند
  • نساجی به لطف پرسپولیس قعرنشین نیست!
  • بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به ترکیب سرخ‌ها
  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • آخرین نیمکت‌نشینی مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان
  • بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • پایان مصدومیت سردار