Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-23@22:43:10 GMT

پرواز مسیر مشهد- خرم آباد راه اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۵۵۹۰

پرواز مسیر مشهد- خرم آباد راه اندازی می‌شود

تین نیوز

مدیر فرودگاه خرم آباد از اعلام آمادگی برخی شرکت‌های هواپیمایی برای برقراری پرواز در مسیر مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی کاملی، مدیر فرودگاه خرم آباد در جلسه شورای اداری استان ضمن بازگو کردن قسمتی از فعالیت‌ها و اقدامات فرودگاه در سیل فروردین سال جاری به انجام بیش از ۷۰۰ پرواز امدادی و آماده شدن فرودگاه یک روز پس از سیل بزرگ ۱۲ فروردین ماه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاملی به بیان مهمترین فعالیت‌های انجام شده در فرودگاه خرم آباد پرداخت و گفت: در این راستا می‌توان به ثبت روشنایی باند فرودگاه در AIP، نصب و راه اندازی سیلومتر هواشناسی، راه اندازی  RVR، بهسازی دستگاه های کمک ناوبری و آغاز عملیات بهسازی محوطه و ترمینال اشاره کرد.

او ادامه داد: ایجاد پاویون اختصاصی دولت در ضلع شمال غربی ترمینال، راه اندازی هوانوردی عمومی و استفاده از توان بخش خصوصی جهت پایش جنگل ها، منابع طبیعی وخطوط لوله نفت و محیط زیست با استفاده از هواپیماهای سبک و فوق سبک را می توان به این موارد اضافه کرد.

به گزارش کن نیوز او در ادامه به رایزنی و اعلام آمادگی برخی شرکت‌های هواپیمایی برای برقراری پروازهای مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی استان پیگیر برقراری این پروازها هستند. کاملی همچنین مهمترین دغدغه فرودگاه را اخذ سند مالکیت فرودگاه جهت جذب و تخصیص اعتبار پروژه های عمرانی بیان کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شرکت های هواپیمایی مدیر فرودگاه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۵۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده کرج چالوس بسته شد

تین نیوز

رییس پلیس راه البرز گفت: با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج چالوس، این محور به مدت ۲ روز بسته شد .

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ پیمان کرمی امروز یکشنبه اظهار کرد: این ممنوعیت تردد به دلیل اجرای عملیات نصب توری برروی تراشه های ریزشی انجام شده است.

کرمی اضافه کرد: انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در ۲ مسیر رفت و برگشت از ساعت ۹ الی ۱۵ طی امروز و فردا صورت می گیرد.

وی گفت: رانندگان می توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

نیمی از مسافت جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج -چالوس مربوط به استان مازندران و نیمی دیگر درحوزه استان البرز است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • برقراری پرواز‌های حج از خرداد امسال به مقصد عربستان
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • نخستین پرواز زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد
  • نخستین پرواز زائران عمره از فرودگاه مشهد انجام شد
  • فراهم شدن شرایط برقراری پروازهای خارجی در یاسوج
  • اعزام عمره گزاران از ۱۱ فرودگاه کشور از فردا
  • جاده کرج چالوس بسته شد
  • عمره گزاران از ۱۱ فرودگاه کشور به حج می‌روند