Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-28@15:33:43 GMT

تغییر مهم در سایت فروش ایران خودرو

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۵۸۳۰

تغییر مهم در سایت فروش ایران خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، با توجه به اهمیت رعایت حقوق مشتریان، کم کردن ضریب تاثیر اینترنت پرسرعت در فرآیند ثبت نام و نیز شناسایی مشتریان واقعی و نهایی و ایجاد شرایط مطلوب‌تر برای ثبت نام، گروه صنعتی ایران خودرو به طراحی سیستم ایجاد پروفایل و دریافت کلمه و رمز عبور و اضافه کردن آن به فرآیند ثبت نام اینترنتی اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با افزوده شدن این مرحله به فرآیند ثبت نام، امکان سوءاستفاده برخی افراد در به کار بردن مشخصات شخصی و کد ملی دیگران در ثبت نام خودرو محدود و مشتریان واقعی فرصت‌های بیشتری برای ثبت نام خواهد داشت.

بر مبنای این گزارش، متقاضیان محصولات ایران خودرو از این پس می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir با دریافت کد کاربری و رمز عبور اختصاصی نسبت به ثبت نام خودرو اقدام کنند. کد کاربری برای مراجعات بعدی مشتریان نیز فعال و معتبر خواهد بود.

یادآوری می‌شود، از این پس ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو و ثبت نام خودرو مستلزم تعریف کد کاربری و رمز عبور است.

فرآیند دریافت کلمه و رمز عبور در حال حاضر در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو فعال است و مشتریان می‌توانند با ورود به سایت فوق، مراحل ثبت نام را انجام دهند.

شرایط جدید تبدیل محصولات ایران خودرو اعلام شد کد خبر 473194 برچسب‌ها خودرو - ایرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۵۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب شیر الاغ/ قیمت هر کیلو تا ۲ میلیون تومان

به گزارش خبرآنلاین،با سری به سایت های فروش اینترنتی با آگهی های بسیاری روبرو خواهید شد که شرایط متفاوتی نیز دارند، برای مثال در یکی از آگهی ها فروشنده تضمین داده که شیر الاغ در حضور مشتری دوشیده می شود و هر کیلو آن با قیمت ۳۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

سرانه در خبری نوشت:در آگهی بعدی با تاکید بر فواید مصرف شیر الاغ و تضمین بر اصل بودن آن با قیمت هر کیلو ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

با کمی جستجو در آگهی ها شاهد فروش شیر خر با قیمت ۲ میلیون تومان نیز خواهیم بود.

در مجموع با سرزدن به آگهی های اینترنتی شاهد فروش شیر الاغ با قیمت هر کیلو ۳۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان خواهید بود.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888633

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید پسته از فروشگاه اینترنتی
  • پیش فروش بلیت قطار‌ها از امروز
  • خبر مهم برای مسافران نوروزی در نیمه دوم فروردین
  • قیمت شیر الاغ هم سر به فلک کشید
  • قیمت شیر الاغ هم نجومی شد: هر کیلو ۲ میلیون تومان!
  • قیمت عجیب شیر الاغ/ قیمت هر کیلو تا ۲ میلیون تومان
  • در خدمات پس از فروش باید نگاه تحولی و عملکرد جهادی داشته باشیم
  • سوءاستفاده مشتریان خارجی از وضعیت فروش نفت ایران
  • پیغام بارسلونا به مشتریان؛ این 5 بازیکن را به فروش می‌رسانیم
  • سوء استفاده مشتریان خارجی از رقابت چند نهاد و ارگان برای فروش نفت ایران: بیگانگان تخفیفات قابل ملاحظه ای می‌خواهند!