Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- چهارمین روز از دی ماه ۹۸ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به اظهار نظر نادر طالب زاده نسبت به ساخت سریال «سلمان فارسی» اشاره کرد. تاریخ انتشار: 17:07 - 04 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۰۳۶۱

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، چهارمین روز از دی ماه ۹۸ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به اظهار نظر نادر طالب زاده نسبت به ساخت سریال «سلمان فارسی» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تفاوت سنی زیادی با نقشم در فصل سوم «از سرنوشت» دارم

بازیگر سریال «آنام» گفت: در فصل دوم سریال «از سرنوشت» نقشم به لحاظ سنی به من نزدیک بود، اما در فصل سوم نقش با خودم فاصله سنی زیادی داشت به همین خاطر برایم تجربه‌ای متفاوت و البته جذاب بود.

مجید واشقانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان پیرامون نقش خود در سریال «از سرنوشت» گفت: نقشی که در این سریال به ایفای آن پرداخت‌ام فراز و فرود‌های بسیاری دارد، در فصل دوم سریال «از سرنوشت» این نقش به لحاظ سنی به من نزدیک بود، اما در فصل سوم نقش با خودم فاصله سنی زیادی داشت به همین خاطر برایم تجربه‌ای متفاوت و البته جذاب بود. بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سریال «از سرنوشت» اینجا کلیک کنید
واشقانی داستان سریال «از سرنوشت» را متفاوت دانست و بیان کرد: مضمون داستان سریال «از سرنوشت» نسبت به دیگر آثاری که تا کنون بازی کرده‌ام بسیار جذاب و متفاوت است و به دلیل اینکه داستان این سریال در سه فصل روایت می‌شود، زمان فیلمبرداری فصل‌ها فشرده و به هم نزدیک بود که کمی کار برایمان سخت می‌کرد، ایفای نقش من در سریال «از سرنوشت» حدودا نه ماه به طول انجامید که یک ماه از آن نیز تداخلی با سریالی دیگر داشت. 

وی پیرامون جذابیت همکاری با کارگردانان جوان تصریح کرد: کار با کارگردانان جوانی همچون محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان تجربه‌ای جدید و جذاب است، البته من تجربه پنج کار مشترک را با تهیه‌کننده این سریال اکبر تحویلیان داشته‌ام و این امر به دوستی قدیمی ما باز می‌گردد، ولی با این حال از فعالیت با این گروه خوشحال هستم.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید سینمای امروز دنیا به راحتی تاریخ ادیان ما را تحریف می‌کند دبیر کنفرانس «افق نو» گفت: از نظر من امروزه در سینما و تلویزیون به شدت به ساخت آثاری با مضمون تاریخ، قرآن و اسلام نیازمندیم، زیرا اگر ما این آثار را نسازیم خارج از کشور هستند افرادی که می‌خواهند در مورد مسائل دینی و مذهبی ما آثاری را با هزار نوع تحریف بسازند. 

نادر طالب‌زاده کارگردان، پژوهشگر و محقق سینما در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون ساخت آثار تاریخی مذهبی در تلویزیون گفت: این روزها شاهد ساخت سریال تلویزیونی «سلمان فارسی» از تلویزیون هستیم، به نظرم این سریال اثری کاملاً فاخر است که کاش همان بیست سال پیش وقتی اولین ایده در ذهن کارگردان شکل گرفت به آن کمک شده و ساخته می‌شد. 

وی در همین راستا ادامه داد: از نظر من امروزه در سینما و تلویزیون به شدت به ساخت آثاری با مضمون تاریخ، قرآن و اسلام نیازمندیم، زیرا اگر ما این آثار را نسازیم خارج از کشور هستند افرادی که می‌خواهند در مورد مسائل دینی و مذهبی ما آثاری را با هزار نوع تحریف بسازند. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده گفت‌وگوی نادر طالب‌زاده پیرامون کنفرانس افق نو اینجا کلیک کنید

این تحلیل‌گر سینما تحریف‌های تاریخی سینمای هالیوود نسبت به انبیاء الهی را ناراحت کننده خواند و اظهار کرد: متاسفانه سینمای امروز دنیا به راحتی تاریخ ادیان را تحریف کرده و نسبت به این تحریف به هیچ عنوان خجالت نمی‌کشد، روزگاری آثار تاریخی و مذهبی در جهان ساخته می‌شد که تحریف کمتری داشت اما امروزه شاهد آن هستیم که در آثاری همچون فیلم سینمایی «نوح» و «موسی» نه تنها بسیاری از معجزات حذف می‌شوند بلکه بیشتر داستان براساس تخیلات نویسنده و کارگردان صورت می‌گیرد. 

وی درباره ادامه برنامه تلویزیونی «راز» افزود: واقعیت امر این روزها تمام و کمال درگیر ساخت و تولید برنامه تلویزیونی «عصر» هستم، در این برنامه سعی داریم تا با گفت‌وگو با افراد مشهور از جمله نمایندگان، خبرنگاران و اراد صاحب نفوذ جهانی مسائل روز جهان را بررسی کنیم، به عنوان مثال آخرین برنامه «عصر» با محوریت «استیضاح ترامپ» بود که برای تولید آن از حضور کارشناسان ارشد مسائل مربوط استفاده شد. 

این پژوهشگر سینما در همین راستا ادامه داد: خوشبختانه تا به امروز برنامه «عصر» با اقبال خوبی روبرو شده اما به نظر من برای تاثیرگذاری این نوع از برنامه‌ها باید بازپخش مناسبی به آن داد، این نوع آثار باید در بهترین ساعات پخش شوند و بازپخش آن باید به صورت مکرر در تمامی شبکه‌های سراسری صورت گیرد، «عصر» برنامه‌ای به روز و کاملاً جامع است که به نظرم باید توجه بیشتری به آن شود زیرا از لحاظ ساخت و سرعت در اطلاع رسانی و ارائه تحلیل مسائل روز در نوع خود کم رقیب است. 

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

سندی دقیق از هشت سال دفاع مقدس در کتاب «خط فکه»

نویسنده کتاب «خط فکه» گفت: کتاب «خط فکه» در سال ۷۰ به چاپ رسید و چندین سال بعد مورد تقریظ مقام معظم رهبری قرار گرفت و ایشان در مورد این کتاب فرمودند: کتاب «خط فکه» از دقیق‌ترین سند‌های دفاع مقدس محسوب می‌شود و باید به زبان‌های مختلف ترجمه گردد. 

 

سید حسن شکری نویسنده کتاب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان پیرامون مضمون کتاب «خط فکه» گفت: این کتاب دست نوشته‌های برادر شهیدم «سید محمد شکری» است. وی دانشجوی سال چهارم دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده که در گردان ۲۷ بعثت در جبهه‌های حق علیه باطل با دشمنان کشور می‌جنگید. این شهید بزرگوار به وسیله دست نوشته‌هایش که به ثبت وقایع و رخداد‌های چندعملیات اقدام کرده بود به تولید این کتاب کمک کرد. 
بیشتر بخوانید: برای مطالعه تازه‌‌ترین خبرها از انتشارات ۲۷ بعثت اینجا کلیک کنید وی درهمین راستا ادامه داد: کتاب «خط فکه» خاطرات و دست نوشته‌هایی است که در عملیات‌های مختلف توسط «شهید سید محمد شکری» نوشته شده است، این دست خاطرات تا سال ۶۵ که وی به شهادت رسید ثبت شده است، وی در گردان عمار و گردان حبیب از لشکر ۲۷ بعثت حضور داشته است.


شکری به نحوه نگارش کتاب «خط فکه» اشاره و ابراز کرد: دست نوشته‌های شهید سید محمد شکری بسیار زیبا، ساده و روان نوشته شده بود لذا در سال ۶۹ و به‌هنگام تدوین کتاب تصمیم گرفیتم تا دست خط‌ها را بدون هیچ تغییری منعکس کنیم، تنها در ابتدای کتاب صفحاتی را به معرفی و زندگی نامه این شهید بزرگوار و در انتهای کتاب نیز تعدادی از تصاویر وی را قرار دادیم. چیدمان مطالب بر طبق ترتیب عملیات‌های رخ‌داده در هشت سال دفاع مقدس تنظیم شده است. 

وی به تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «خط فکه» اشاره و تصریح کرد: کتاب «خط فکه»  در سال ۷۰ به چاپ رسید و چندین سال بعد مورد تقریظ مقام معظم رهبری قرار گرفت و ایشان در مورد این کتاب فرمودند: کتاب «خط فکه» از دقیق‌ترین سند‌های دفاع مقدس محسوب می‌شود و باید به زبان‌های مختلف ترجمه گردد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید نگاهی به برندگان سیمرغ سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم فجر طی دوره گذشته اخبار و حواشی خاص خود را به همراه داشت اما در نهایت فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار توانست تمامی جوایز مهم و بحث برانگیز این جشنواره را از آن خود نماید. 

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نزدیک به یک ماه تا فرارسیدن سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به عنوان مهمترین رویداد سینمایی کشور باقی مانده است، رویدادی که همواره التهابات، هیجانات و حواشی خود را به همراه داشته است.

رسیدن آثار به جشنواره، فعالیت هیات انتخاب، گمانه زنی درباره شانس‌های اصلی سیمرغ و حواشی نظر نهایی داوران جشنواره همواره از جمله مهمترین اخبار از این رویداد سینمایی کشور است، رویدادی که هر ساله با تمام این حواشی عنوان مهمترین اتفاق سینمایی کشور را به دوش می‌کشد. 

بیشتر بخوانید: برای آشنایی با ۳۵ فیلمی که راهی جشنواره فیلم فجر می‌شوند اینجا کلیک کنید

به همین مناسبت خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نگاهی به سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر انداخته و برگزیدگان دوره پیشین این رویداد سینمایی را بازخوانی کرده که به شرح زیر است:

بهترین کارگردانی

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در بخش بهترین کارگردانی رقابت بسیار سختی را پشت سر گذاشت زیرا کارگردانان مطرحی در این دوره نامزد سیمرغ بلورین شده بودند اما در نهایت نرگس آبیار برای فیلم «شبی که ماه کامل شد» سیمرغ را به خانه برد.

آبیار برای کسب این جایزه از سد کارگردانانی همچون بهرام توکلی برای فیلم «غلامرضا تختی»، نیما جاویدی برای فیلم «سرخ پوست»، سعید روستایی برای فیلم «متری شش و نیم»، سید رضا میرکریمی برای فیلم «قصر شیرین» و محمد حسین مهدویان برای فیلم «ماجرای نیمروز ۲؛ رد خون» گذشت.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

«تاتیک»؛ حقایقی از زندگی رزمندگان مسیحی در جنگ تحمیلی

نویسنده کتاب «تاتیک» گفت: کتاب «تاتیک» با هدف بیان حقایقی از رزمندگان مسیحی و اقلیت در جنگ تحمیلی و همراهی آنان با مسلمانان به رشته تحریر در آمده است، این کتاب تلاش دارد تا دفاع مقدس را از زاویه دیگر مورد بررسی قرار دهد.

حسن شیردل نویسنده کتاب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون کتاب «تاتیک» که به تازگی توسط انتشارات شهید کاظمی به بازار عرضه شده است گفت: کتاب «تاتیک» با هدف بیان حقایقی از رزمندگان مسیحی و اقلیت در جنگ تحمیلی و همراهی آنان با مسلمانان به رشته تحریر در آمده است، این کتاب تلاش دارد تا دفاع مقدس را از زاویه دیگر مورد بررسی قرار دهد. این کتاب تلاش دارد تا دفاع مقدس را از زاویه دیگر مورد بررسی قرار دهد و نقش رزمندگان اقلیت‌های دینی را در دفاع مقدس یادآوری کند.   شیر دل با اشاره به دو کتاب دیگر خود با نام‌های «سقف سفید» و «ساره» خاطرنشان کرد: عرصه نویسندگی روایت موضوع و سوژه‌ها از زوایا و نگاه‌های متفاوت مسئله بسیار با اهمیتی است. در کتاب در کتاب ساره من و برادرم درساره تلاش کردیم تا بیوگرافی مستقل را دنبال کنیم، اصول و قواعد بیوگرافی نویسی را بصورت کامل رعایت کنیم تا زندگی شهید علی خداد از دیدگاه همسرش مورد بحث و بررسی قرار بگیرد، البته پرداختن به موضوعات جدید یک ریسک محسوب می‌شود با این همه قابل توجه و ارزشمند است. بیشتر بخوانید: برای مطالعه تازه‌های نشر انتشارات شهید کاظمی  اینجا کلیک کنید
این نویسنده در ادامه با اشاره به جریان شکل گرفته در حوزه نویسندگی اظهار کرد: متاسفانه اخیرا نویسندگان دفاع مقدس در سوژه‌یابی به نوعی تکرار رسیده‌اند که این موضوع به عنوان آفت برای حوزه کتاب‌های ارزشی محسوب می‌شود.   وی در همین راستا ادامه داد: ایجاد یک دانشکده برای آموزش و تربیت نسل جدیدی از نویسندگان دفاع مقدس و هدایت پتانسیل‌ها به سمت و سوی مناسب علاوه بر تربیت نویسندگان و خاطره‌نویسان موفق می‌تواند کتاب‌های با ارزش‌تری را برای جامعه تولید کند. بدین ترتیب سازو کار‌های مناسب شکل می‌گیرد و از تولید کتاب‌های بی محتوا جلوگیری می‌شود.
*** تبلیغات به کتب ارزشی ضربه زده است
  شیردل در خصوص نادیده گرفتن ارزش نویسندگان توسط برخی انتشارات اظهار کرد: این روز‌ها تبلیغات در حوزه کتاب‌های ارزشی بیش از این که کمکی کرده باشد به آن‌ها ضربه زده است. رسانه‌های جمعی ما در گذشته تک سویه بودند، اما اکنون شاهد ظهور رسانه‌های چند سویه هستیم که عموما جانبدارانه عمل می‌کنند. رسانه‌های امروزی بیشتر تجارت و سود را مد نظر قرار می‌دهند به همین دلیل است که عموما کالا‌های فرهنگی مانند کتاب مهجور باقی می‌ماند و مخاطبین شناختی نسبت به کتاب پیدا نمی‌کنند.   برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اینجا اینجا اخبار ادبیات اخبار موسیقی اخبار تلویزیون اخبار سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره پژواک رادیو با تقدیر از پیشکسوتان و برنامه‌سازان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، مراسم افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک با حضور علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی، جمعی از پیشکسوتان و هنرمندان رادیو، برنامه سازان، اهالی رادیو و اصحاب رسانه در استودیو شماره یک ساختمان شهدای معاونت صدا با معرفی برگزیدگان در بخش های برنامه های مستمر، مستندهای مستمر، مشاغل عصر سه شنبه چهارم اردیبهشت، همزمان با سالروز رادیو برگزار شد.

علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی ضمن قدردانی از اهالی رادیو در سالروز 84 سالگی این رسانه گفت: بالندگی رادیو مدیون زحمات همکاران ما در رادیو است. امروز سالی پرشکوه برای رادیو بود. طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما، رادیو در مقایسه با سال گذشته افزایش مخاطب داشته است.

معاون صدا با اشاره به دلایل برگزاری جشنواره مستند رادیو افزود: مستند رادیویی یکی از قالب های برنامه سازی است که نیاز به احیا داشت. این قالب فراموش شده بود و ما با برپایی جشنواره پژواک تلاش کردیم تا این قالب جذاب برنامه سازی را زنده کنیم. حیف بود این قالب تاثیرگذار که بهترین ساختار برنامه سازی برای تبیین پیشرفت های کشور است، مغفول واقع شود.

وی ضمن قدردانی از ریاست سازمان صدا و سیما از بین المللی شدن چهارمین دوره از جشنواره پژواک خبر داد و عنوان کرد: سال آینده چهارمین دوره، بین المللی برگزارخواهد شد و قرار است تمام قالب های برنامه سازی در رادیو را پوشش دهد.

بخشی زاده یادآور شد: جا دارد یاد و خاطره مرحومه صدیقه اعتماد سعید، مدیر فقید شبکه رادیویی سلامت را گرامی داشته باشیم که سال ها برای خانواده رادیو زحمت کشید.

معاون صدا با اشاره به سند تحول در رسانه ملی گفت: رادیو در جهت تحول گام های بسیاری برداشته است و قرار است این مسیر با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند.

بخشی زاده در ادامه به بحث ذائقه شناسی مخاطب اشاره کرد و افزود: ما باید به فکر سلیقه و ذائقه مخاطبان باشیم.

معاون صدای رسانه ملی با تاکید بر اینکه ما باید برای پاسداشت زبان فارسی تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: یکی از متولیان زبان فارسی، رسانه ملی است و ما سعی می کنیم مساله آموزش در این حوزه را با جدیت پیگیری کنیم.

بخشی زاده در پایان گفت: رویکرد اصلی ما در رادیو، امیدآفرینی و نشاط آفرینی خواهد بود.

حمیدرضا افتخاری، دبیر جشنواره با یادی از شهید تهرانی مقدم گفت: این شهید افتخار و سربلندی ما در اجرای عملیات تنبیهی وعده صادق بود.

وی افزود: به عنوان کسی که 28 سال از زندگیش را در رادیو گذرانده این روز را به اهالی رادیو تبریک می گویم. ما صدای لحظه ها هستیم. رادیو این توان را دارد که به روز و در لحظه صدایش را به گوش مخاطب برساند.

افتخاری در ادامه از افزوده شدن بخش جدیدی به جشنواره خبر داد و افزود: در یک ماه باقیمانده یک بخش ویژه به اختتامیه جشنواره اضافه کردیم و قرار است مستندهایی که با محوریت عملیات تنبیهی وعده صادق پخش شده، اختصاص بدهیم.

دبیر جشنواره پژواک در پایان صحبت هایش یاد هنرمندان و پیشکسوتان رادیو را که امروز در میان ما نیستند، گرامی داشت و بیان کرد: یاد عزیزان درگذشته گرامی و آرزوی سلامتی برای استاد مسعود اسکویی داریم که در بستر بیماری هستند.

در بخشی از این مراسم از محمد قربانی پیشکسوت رادیو تجلیل شد. همچنین برگزیدگان در بخش های برنامه های مستمر، مستندهای مستمر و مشاغل معرفی شدند که به شرح ذیل است:

برگزیدگان بخش مشاغل

فهرست برندگان گویندگی مرد

برگزیده: مهبد قناعت پیشه / نام برنامه: شما و صبا/ شبکه: رادیو صبا

برگزیده: پیمان طالبی / نام برنامه: جوان ایرانی سلام / شبکه: رادیو جوان

فهرست برندگان گویندگی زن

برگزیده: آرزو جعفرپور / نام برنامه: جوونی مجاز / شبکه: رادیو جوان

فهرست برندگان گزارشگری

برگزیده: گیتی محمدی / نام برنامه: سلام صبح به خیر / شبکه: رادیو ایران

دیپلم افتخار: زهرا متقیان / نام برنامه: روزی نو گروه 1 / شبکه: رادیو اقتصاد

فهرست برندگان برگزیدگان بازیگری

برگزیده: مهدی مجنونی / نام برنامه: تهران من / شبکه: رادیو تهران

فهرست برندگان نویسندگی

برگزیده: محمدرضا حاج حیدری / نام برنامه: سرزمین من / شبکه: رادیو فرهنگ

دیپلم افتخار: فاطمه شهبازی / نام برنامه: زیست رو / شبکه: رادیو سلامت

فهرست برندگان صدابرداری

برگزیده: مجید آینه / نام برنامه: یک دو صدا / شبکه: رادیو قرآن

دیپلم افتخار: محمد خاتونی / نام برنامه: بوستان تلاوت / شبکه: رادیو قرآن

فهرست بخش برنامه های مستمر صبحگاهی

برگزیده: امیرحسین ثقفی/ نام برنامه: شهر آفتاب/شبکه: رادیو تهران دیپلم افتخار: امیر اکبری/نام برنامه: صبح صبا/ شبکه: رادیو صبا

دیپلم افتخار: مجتبی حسنی/ نام برنامه: جوان ایرانی سلام/شبکه: رادیو جوان

فهرست بخش برنامه های مستمر ترکیبی

برگزیده: مینا نیکانیک/نام برنامه: تهران من/شبکه: رادیو تهران

فهرست بخش برنامه های مستمر مسابقه

برگزیده: منصوره توحیدلو/ نام برنامه: چوبخط/شبکه: رادیو جوان

فهرست بخش برنامه های مستمر تولید محتوای مردمی

برگزیده: الهه سلحشور/ نام برنامه: شما و صبا/ شبکه: رادیو صبا

فهرست برندگان بخش مستندنگاری

برگزیده: حسن حیدرزاده/ نام برنامه: کوچک، بزرگ، بزرگتر/ شبکه: رادیو معارف

منتخب: جمیله توکلی شاندیز/ نام برنامه: زخمه های عاشقی/ شبکه: مرکز خراسان رضوی

دیپلم افتخار: سمیرا شرافتی نژاد/نام برنامه: طنین کوهساران/ شبکه: مرکز خراسان شمالی

دیپلم افتخار: مریم هدیه لو/نام برنامه: باورهای اصیل یک کودک کش/ شبکه: رادیو ایران

دیپلم افتخار: طلیعه السادات کمالی/ نام برنامه: بازنمایی خانوار در شبکه های اجتماعی/رادیو: ایرانصدا

دیپلم افتخار: هاجر کوشکی/ نام برنامه: تکیه گاه/ شبکه: مرکز فارس

فهرست برندگان مستندهای مستمر با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

برگزیده: مجتبی محمدی/نام برنامه: خط مقدم/ شبکه: رادیو معارف

فهرست برندگان مستندهای مستمر با موضوع حجاب و عفاف

برگزیده: مهدی میرزایی/ نام برنامه: مثل مریم/ شبکه: رادیو معارف

فهرست برندگان مستندهای مستمر با موضوع قهرمان ایرانی

برگزیده: فرانک سعیدی آریا/ نام برنامه: فرزند ایران/ شبکه: رادیو معارف

فهرست برندگان مستندهای مستمر با موضوع محیط زیست

دیپلم افتخار: سیما پاتیمار/ نام برنامه: آوای زمین/شبکه: رادیو ایران

فهرست برندگان مستندهای مستمر با موضوع هنر و ادبیات ایرانی - اسلامی

برگزیده: انسیه شمس اللهی/ نام برنامه: موسیقی کبیر/ شبکه: رادیو صبا

فهرست برندگان مستندهای مستمر با موضوع آزاد

برگزیده: مهدی حجت پناه/ نام برنامه: سرزمین امام باره ها/شبکه: رادیو معارف

دیپلم افتخار: محسن شاهمرادی/نام برنامه: آسیا در جام/شبکه: رادیو ورزش

۵۷۵۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898825

دیگر خبرها

  • آمادگی مرکز هوش مصنوعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برای پردازش داده‌های گستردۀ علمی
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می شود
  • معاون صدا خبر داد: چهارمین جشنواره پژواک بین‌المللی می‌شود
  • جشنواره پژواک رادیو با تقدیر از پیشکسوتان و برنامه‌سازان برگزار شد
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • اعتقادات مرحوم نادر طالب‌زاده از زبان ده‌نمکی + فیلم
  • (ویدئو) پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ
  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ | ببینید
  • سلمانِ نون‌خ: لطفا کمی صبر کنید