Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس در یک ماهی که در برابر خود دارد، باید در 10 فقره پرداختی پول داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه پرسپولیس که این روزها با فشار سرمربی خود برای انجام تعهدات مالی روبرو است، برای یک ماه آینده باید پرداختی های مهمی داشته باشد. این پرداختی ها به شرح زیر است: 

1_تسویه قسط اول و توافق برای پرداخت قسط دوم کالدرون.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون یک سوم از قسط اول سرمربی آرژانتینی باقی مانده است. قسط دوم هم با شروع تعطیلات زمستانی فعال می شود. هر قسط کالدرون 300 هزار دلار است. 

 2_ پرداخت مطالبات 10 تا 30 درصدی بازیکنان از فصل قبل. پرداخت این پول یکی از شروط سرمربی سرخپوشان است. او می داند که بازیکنان بابت این بدهی به زودی نگرانی های خود را نشان می دهند. وی می خواهد برای نیم فصل دوم این دغدغه در تیمش نباشد. 

 3_ مطالبات 330 هزار دلاری رسن، 160 هزار دلاری رادوشوویچ، حدود یک و نیم میلیارد تومانی ترابی بابت فصل قبل و جاری. این سه نفر در قرارداد خود حق فسخ دارند و زمزمه هایی از رسن و ترابی در این باره شنیده می شود. 

4_  پرداخت 15 تا 20 درصد از قسط بعدی قرارداد بازیکنان در شروع نیم فصل دوم. این وعده ای است که مدیریت باشگاه داشته که با شروع نیم فصل دوم، این پرداختی ها انجام شود.

5_ برپایی اردوی قطر و جذب بازیکنان جدید با پرداخت قسط اول یا دریافت رضایت نامه 

6_ پرداخت بدهی به شاکیان برای رفع ممنوعیت در نقل و انتقالات
 
7_ پرداخت مطالبات برخی طلبکاران که از انصاری فرد و نه دیگران، شکایت کیفری کرده اند.

8_ پرداخت به تیم های پایه که دوازده ماه است دریافتی نداشته اند. البته اخیرا پاداش هایی دریافت کرده اند.
 
9_ پرداخت پاداش باقی بردها بعد از پرداخت پاداش پیروزی در دربی در همان زمان و پاداش پنج برد که چند روز قبل پرداخت شد.

10_ پرداخت به برانکو و دستیارانش در صورت توافق و سایر موارد موارد. 

مجموع این پرداختی ها رقم سنگینی است که باید دید پرسپولیس چطور می خواهد از پس آنها برآید و تیم هم به حاشیه نرود. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس پول ماهی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۶۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!

بازیکنان اصلی پرسولیس برای تمدید قرارداد فصل آینده با باشگاه تصمیم مشترک مالی گرفتند.

به گزارش مشرق، بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفت و گو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آنها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قراردادهای فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • درویش برکنار خواهد شد؟؛ قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • با واگذاری پرسپولیس، درویش برکنار خواهد شد؟ | قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس/ اردیبهشت خطرناک!
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس