Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@19:59:21 GMT

اجرای طرح دادرس در ۲۵۰ مدرسه لرستان

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۶۴۷۴

اجرای طرح دادرس در ۲۵۰ مدرسه لرستان

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان گفت: طرح دادرس در ۲۵۰ مدرسه لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد حمید جمشیدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال هشتمین مرحله از طرح ملی دادرس همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این طرح ۲۵۰ مدرسه متوسطه اول با همکاری اداره کل آموزش و پرورش لرستان انتخاب شدند که در آنها دانش آموزان آموزش‌های مرتبط با کمک‌های اولیه را فرا می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان گفت: برای اجرای طرح دادرس جمعیت هلال احمر از مربیان و نجاتگران کارآزموده که قبلاً دوره های مرتبط را طی کردند در بحث آموزش استفاده می‌کند.

وی تصریح کرد: در طرح دادرس دانش آموزان با آموزش پناهگیری و خروج اضطراری، ارزیابی و احیای قلبی _ریوی، مصدومیت، پانسمان و بانداژ، آتل بندی و شکستگی‌ها، سوختگی، مسمومیت، اطفاء حریق، حمل مصدوم و اسکان اضطراری آشنا می‌شوند.

جمشیدی تصریح کرد: جامعه هدف ما دانش آموزان مقطع متوسطه اول است که هر سال بر اساس یک برنامه ریزی از پیش طراحی شده به دنبال این هستیم که دانش‌آموزان هنگامی که به پایه هشتم می‌رسند آموزش‌های امدادی را در قالب طرح دادرس فرا بگیرد.

وی افزود: طبق سنوات گذشته از همه مدیران و مربیان مدارس و انجمن اولیا خواهشمندیم برای اجرای این طرح همکاری لازم را با جمعیت هلال‌احمر داشته باشند که بتوانیم دانش آموزان را برای روزهای سخت آماده کنیم.

معاون جمعیت هلال احمر لرستان اظهار داشت: در پایان آموزش‌های طرح دادرس المپیاد شهرستانی و استانی بین دانش آموزان پایه هشتم برگزار می‌شود که در هر مرحله تیم‌های برتر انتخاب و در نهایت تیم منتخب استان به مرحله کشوری اعزام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لرستان آموزش مدرسه دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه

شریفی گفت: در طرح آموزش ایمنی و ترافیک  حدود ۳۰۰ دانش آموز روستا‌های آغجه کهل، مردق و تازه کند قشلاق با مسائل ایمنی و ترافیک آشنا شدند و روش‌های صحیح سوار شدن به ماشین، موتورسواری، عبور از عرض جاده‌ها، علایم راهنمایی و نحوه بستن کمربند ایمنی را آموزش دیدند.

وی هدف از اجرای این برنامه آموزشی را ارتقای فرهنگ ترافیک و آموزش ایمنی و ترافیک به دانش آموزان دانست و افزود: علاوه بر دانش آموزان حدود ۱۵۰ نفر از اولیای آنها نیز در این دوره‌ها شرکت کردند.

شریفی گفت: به منظور فرهنگ سازی برای استفاده از کلاه ایمنی برای ۱۰۰ نفر از موتورسواران دارای گواهینامه کلاه ایمنی هدیه داده شد.

وی اضافه کرد: این طرح با مشارکت راهداری، پلیس راه و آموزش و پرورش مراغه اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • طرح «بوم»؛ شکوفایی خلاقیت‌ها یا باری روی دوش معلم؟
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟