Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@09:22:51 GMT

کلنگ زنی مدرسه استثنایی در شهر چمران

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۶۵۷۶

کلنگ زنی مدرسه استثنایی در شهر چمران

آئین کلنگ زنی مدرسه استثنایی شهر چمران امروز (چهارشنبه ۴ دی) به همت پتروشیمی‌ مارون و لاله و با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، آئین کلنگ‌زنی مدرسه استثنایی شهر چمران امروز (چهارشنبه ۴ دی) با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرماهشهر و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«مجتبی دیناروند» در این مراسم اظهار کرد: با توجه به نیاز شهر چمران و با پیگیری های انجام شده و تلاش‌ های فرماندار، مدرسه چهار کلاسه استثنایی برای دانش آموزانی که از لحاظ ذهنی و جسمی ضعیف هستند، احداث می شود.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش بندرماهشهر با بیان اینکه برای ساخت مدرسه مذکور از ظرفیت خیرین و‌صنایع پتروشیمی استفاده شده است افزود: این اقدام خدا پسندانه با توجه به پشتیبانی های بسیار خوبی که از سوی فرماندار در راستای توسعه آموزش و پرورش و هماهنگی های انجام شده با پتروشیمی مارون و لاله که در امر مدرسه سازی بسیار خوب عمل کرده، صورت گرفت.

 

وی اضافه کرد: مدرسه مذکور با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال توسط پتروشیمی مارون و لاله که در امر ساخت مدارس در بندر ماهشهر پیشگام بوده‌اند احداث و در سال تحصیلی آینده افتتاح و بهره برداری می رسد.

 

پایان پیام/662

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد طرح ملی فهما مسجد خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما شب یلدا کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر استان بوشهر بندرماهشهر منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی کلنگ زنی مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۶۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دانش آموزان بازمانده از تحصیل به چرخه تعلیم و تربیت

جمال صالح زاده فرماندار شادگان گفت: کنکور سراسری مرحله اول در روز‌های پنج شنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه در شش حوزه شهرستان برگزار می‌شود.

او می گوید: براساس آمار سازمان سنجش کشور بیش از هزار و ۸۰۰ نفر داوطلب از شهرستان شادگان در این آزمون رقابت می‌کنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شادگان ادامه داد: پیگیری موضوعات شهرستان روال بسیار خوب و منسجم قرار دارد.

فرماندار شادگان گفت: امیدواریم با روی کار آمدن دکتر هاشم خنفری منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در راستای رفع مشکلات و توسعه، عمران و آبادانی شاهد اتفاقات خوبی در شهرستان خواهد افتاد.

به گفته او تمهیدات لازم جهت برگزاری همایش تقدیر از معلمان نمونه شهرستان، برگزاری امتحانات نهایی و کنکور، پیگیری تأمین وسایل سرمایشی مدارس، اولویت‌بندی ساخت فضا‌های آموزشی جدید، تسریع در تکمیل و تحویل پروژه‌های نیمه تمام و روبه اتمام نوسازی تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید، پیگیری مصوبات شورای آموزش آموزش مورد تاکید است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • مدرسه استثنایی دهگلان صاحب زمین چمن می شود
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی
  • هدیه ۲۰۰ میلیون ریالی معلم قزوینی برای بازسازی سالن اجتماعات مدرسه
  • پیش‌بینی برداشت ۳۳۰ هزار تن گندم در کرمانشاه
  • زنگ سلامت همزمان با سراسر کشور در شهرستان مُهر نواخته شد
  • بازگشت دانش آموزان بازمانده از تحصیل به چرخه تعلیم و تربیت
  • برنامه آموزشی زودهنگام عامل اثر بخش در بهبود اختلالات ارتباطی است