Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@08:29:55 GMT

اختلاس در شهرداری بوشهر/ ۸ کارمند دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۶۸۱۰

اختلاس در شهرداری بوشهر/ ۸ کارمند دستگیر شدند

آفتاب‌‌نیوز :

حسن پور دادستان عمومی و انقلاب بوشهر در این باره اظهار کرد: ۸ نفر از کارمندان شهرداری بوشهر روز گذشته به اتهام اختلاس و تخلفات مالی دستگیر شدند و تمامی آن‌ها با قرار بازداشت موقت در بازداشت به سر می‌برند.

وی افزود: پرونده مربوط به این تخلفات در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای بوشهر در حال رسیدگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اختلاس کارمند شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۶۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران عمرانی و شهرداری کرمانشاه برای حل مشکلات مردم به خط شدند

استاندار کرمانشاه به‌صورت میدانی و کارشناسی با همراهی مدیران تخصصی، پیگیری دغدغه‌های شهروندان کرمانشاهی در مناطق ۸ گانه شهرداری کرمانشاه را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه بررسی مشکلات منطقه ۵ کرمانشاه را (از بلوار هوانیروز) کلید زد و سپس مسیر میدان نیایش و شهرک‌های دانش، نساجی و ظفر و در نهایت پارک شرقی را از نزدیک و در گفت‌وگو با شهروندان منطقه بازدید و بررسی کرد.

همچنین با حضور استاندار و به دست یکی از کارگران شریف شهرداری منطقه پنج، سه پارک شهرک نساجی، نصر و جهاد به مساحت ۲۲۰۰۰ متر مربع و حدود ۱۵ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد؛ صحرایی پس از بازدیدی حدود ۳ ساعته با همراهی همه مدیران عمرانی استانداری، فرماندار، شهردار و همه معاونان شهرداری کرمانشاه، راهی شهرداری منطقه ۵ شد و در نشستی ۲ ساعته مشکلات این منطقه و مطالبات مردمی را به بحث کارشناسی گذاشت.

ضعف آسفالت منطقه، ساخت و سازهای غیرمجاز و ناایمن، مشکلات فضای سبز، نظافت و جمع‌آوری زباله، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، سد معابر و… از جمله موضوعاتی بود که در این نشست بررسی شد؛ استاندار کرمانشاه در این جلسه اظهار کرد: شهرداری کرمانشاه نباید هم مجری آسفالت معابر و هم ناظر آن باشد و لازم است نظارت بر عهده یک نهاد بیرونی باشد.

صحرایی درباره ساخت و سازهای غیرمجاز و ناایمن هم از مدیران شهرداری پرسید که «چه تعداد برخورد با تخلفات ساخت و ساز داشته‌اید و چند درصد آن‌ها عملیاتی شده است؟ آیا این تخلفات، اصلاح شده یا شهرداری با دریافت جریمه، فقط پول تخلفات را دریافت کرده و قلع بنایی صورت نگرفته است؟»

وی تاکید کرد: بدیهی است که شهرداری باید فوراً به وظیفه خود در مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز عمل کند و نباید معطل موضوعاتی مانند اصلاح ضوابط ساخت و ساز شود که در اختیار شهرداری نیست و ممکن است ماه‌ها در مرکز طول بکشد.

به گفته استاندار کرمانشاه شهرداری در گام نخست می‌تواند متقاضی ساخت و ساز را برای دریافت انشعابات موقت معرفی کند اما مراقبت و نظارت در این مدت برای جلوگیری از تخلف و ساخت و ساز ضروری است نه اینکه سازنده به امان خدا رها شود تا به جای یک ساختمان سه یا چهار طبقه، ۷ و ۸ طبقه بسازد سپس شهرداری راهی جز توسل به کمیسیون ماده صد برای دریافت جریمه نداشته باشد.

شهردار کرمانشاه و معاونان عمرانی، خدمات شهری و شهرسازی شهرداری و شهردار منطقه ۵ در این نشست گزارشی از مشکلات، تخلفات و محدودیت‌های خدمات رسانی در منطقه ارائه کردند؛ همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار کرمانشاه و مدیران کل دفتر فنی، دفتر شهری و شوراها، مدیریت بحران استانداری مهم‌ترین مشکلات منطقه پنج شهرداری و راهکارهای موجود را بیان کردند.

در این جلسه مقرر شد که با محوریت معاونت عمرانی استانداری و شهرداری کرمانشاه و حضور سایر ادارات ذی‌ربط، تا نیمه اردیبهشت یک روال ساده و روشن برای جلوگیری از تخلفات ساخت و ساز و در عین حال تسریع در ساخت و سازهای قانونی و خدمت رسانی در ابعاد مختلف تهیه و برای اجرا توسط شهرداری تصویب شود.

همچنین مصوب شد که نظرات شهرداری شهرستان‌ها هم در این زمینه گرفته شود تا یک طرح استانی شفاف، ضد تخلف و در حمایت از قانون، مطالبه و ایمنی شهر و شهروندان تهیه شود؛ رفتن به سمت پروانه دو مرحله‌ای یکی از پیشنهادات مطرح شده در جلسه بود که مقرر شد در کمیته مشترک استانداری بررسی و نهایی شود.

کد خبر 746383

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند
  •  سرشبکه هرمی ترینوست دستگیر شد
  • آغاز طرح جمع‌آوری زوائد بصری از سطح شهر بجنورد
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر دستگیر شد
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائمشهر بازداشت شد
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در مازندران
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم‌شهر بازداشت شد
  • مدیران عمرانی و شهرداری کرمانشاه برای حل مشکلات مردم به خط شدند