Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتشار خبر اختلال و قطعی اینترنت در برخی از استان‌های کشور، روابط عمومی اپراتورهای تلفن همراه اعلام کردند هیچ‎گونه اختلالی در شبکه‌های ارتباطی خود ندارند.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد:

«شبکه همراه اول در هیچ استانی قطع نیست»

«با توجه به سوالات برخی مشترکان در تماس با مرکز تماس و برخی شایعات در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر قطعی شبکه در برخی استان‌ها، هیچگونه قطعی در شبکه همراه اول وجود نداشته و اینترنت این اپراتور در دسترس مشترکان است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی رایتل هم اعلام کرد:

«از ساعاتی پیش، در پی تماس‌های مردمی، با خدمات مشترکین رایتل، این اپراتور در جریان نگرانی از وجود اختلال یا قطعی در شبکه تلفن همراه قرار گرفت. در همین راستا، رایتل اعلام می‌کند تا لحظه مخابره این خبر هیچ‌گونه قطعی در اینترنت این اپراتور وجود ندارد».

روابط عمومی ایرانسل نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

«پیرو مطالب منتشر شده در فضای مجازی درباره بروز اختلال در دسترسی مشترکان تلفن همراه چند استان، به اطلاع می‌رساند، در حال حاضر خدمات شبکه اینترنت ثابت (TD-LTE) ایرانسل اعم از ترافیک داخلی و بین‌المللی، همچنین خدمات مکالمه و پیامک، در سراسر کشور برقرار است. شبکه اینترنت همراه ایرانسل نیز در حال خدمات‌رسانی به مشترکان است».

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اینترنت همراه قطعی اینترنت اپراتورهای تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۷۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت کشور عراق وقوع انفجار در این کشور را تکذیب کرد

این مقام عراقی که خواست نامش محفوظ بماند، بدون ذکر جزییات به پایگاه خبری «شفق نیوز» گفت: البته رادار‌های نظامی عراق عبور پرتابه‌های ناشناس از آسمان کشور را رصد کرده‌اند.

به گزارش ایر، این درحالی است که ساعاتی پیش شبکه المیادین از شنیده شدن صدای انفجار در منطقه «الامام» در استان بابل واقع در جنوب عراق خبر داد.

مدیر دفتر شبکه المیادین در بغداد نیز مدعی شد: به احتمال زیاد صدای انفجار در منطقه امام در استان بابِل عراق ناشی از حمله به حریم هوایی ایران بوده است.

تاکنون ماهیت انفجار در استان بابل عراق مشخص نیست، اما برخی از منابع غیری رسمی اعلام کردند که این منطقه عراق نیز همزمان با استان سویدا در جنوب سوریه نیز توسط رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته شده است.

tags # عراق ، انفجار سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • وزارت کشور عراق وقوع انفجار در این کشور را تکذیب کرد
  • تعهد مهمی که وزارت ارتباطات از اپراتورهای تلفن همراه گرفت
  • کسب و کار‌های جدید در بستر روستا‌ها شکل خواهد گرفت
  • اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت
  • تراکنش‌های بانکی با برنامک‌های هوشمند تلفن همراه بدون نیاز به کارت بانکی
  • چرا واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ به کشور ممنوع شد؟
  • اگر اپراتورها پولی دارند خرج توسعه شبکه کنند
  • خدمت جدید؛ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌ فعال شد
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی فعال شد