Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارع گفت: علاقه‌مندان به شرکت در چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان برای ارسال آثار و مستندات باشگاه‌های کتاب‌خوانی تا ۲۵ دی‌ماه جاری فرصت دارند.

«عباس زارع»، امروز (4 دی‌ماه) با اشاره به برگزاری موفق سه دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در استان، به خبرنگار شبستان در ساری گفت:  این فعالیت کتاب‌خوانی در سال‌های اخیر به همت اداره  کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران و با همکاری ادارات آموزش‌وپرورش، اداره کل کتابخانه‌ها، حوزه هنری استان، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان بهزیستی، مؤسسات فرهنگی هنری، کانون‌های مساجد و کتاب‌فروشی‌ها برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بابیان اینکه  این طرح برای چهارمین سال متوالی با حضور اعضای باشگاه‌های کتاب‌خوانی در گروه‌های سنی پیش‌دبستانی (مهدکودک)  و 7 -15 سال به بالا برگزار خواهد شد، خاطرنشان شد: علاقه‌مندان به شرکت در چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان برای ارسال آثار و مستندات باشگاه‌های کتاب‌خوانی تا 25 دی‌ماه جاری فرصت دارند.

 

وی کتاب‌خوانی گروهی کودکان و نوجوانان، آشنایی کودکان و نوجوانان با محیط کتاب‌فروشی، انتخاب و خرید کتاب، مطالعه و بحث درباره کتاب، چرخش کتاب در میان همسالان، نگارش نامه به نویسنده موردنظر خود (ارتباط با نویسنده) تهیه یک قطعه فیلم کوتاه یک‌دقیقه‌ای موبایلی با موضوع کتاب، تمرین فعالیت‌های مستقل فرهنگی توسط مربیان، برقراری ارتباط مستقیم میان نویسندگان و نوجوانان با خوانندگان را مهم‌ترین اهداف برگزاری این جام برشمرد.

 

زارع به فعالیت بیش از 200 باشگاه کتاب‌خوانی  کودک و نوجوان در استان اشاره کرد و یادآور شد: سال گذشته 399 باشگاه ثبت‌شده و فعال از 14 شهرستان  ویژه گروه‌های 12 نفرِه  در مقاطع سنی 7- 14 سال و گروه‌های 7 نفره ویژه مهدهای کودک در سومین دوره جام باشگاه کتاب‌خوانی شرکت داشتند.

 

وی بابیان اینکه جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در بخش‌های مختلفی ازجمله باشگاه برگزیده، مهدکودک برگزیده، تسهیلگر برگزیده، نامه به نویسنده، فیلم موبایلی معرفی کتاب و نویسنده برگزیده اجرا و برگزار می‌شود، افزود: بخش کتاب‌فروشی برگزیده نیز به چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان اضافه‌شده است.

 

زارع بابیان اینکه باشگاه‌های کتاب‌خوانی باید آثار و مستندات فعالیت‌های باشگاه خود را تا 25 دی‌ماه به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محل سکونت خود تحویل دهند، افزود: آثار منتخب از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به دبیرخانه مرکزی جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در تهران ارسال خواهد شد.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد طرح ملی فهما خبرگزاری شبستان استان بوشهر مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد شب یلدا فهما مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران چهارمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کتاب فروشی عباس زارع کتاب خوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۷۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ارسال اثر به همایش ملی پایداری و کارآمدی خانواده

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ دبیر اجرایی همایش ملی «پایداری و کارآمدی خانواده» مهلت ارسال اصل اثر به این همایش را تا ۳۰ تیر امسال دانست و گفت: همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده در ۶ محور و با هدف بررسی پایداری و کارآمدی خانواده از منظر علوم گوناگون برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام محمد جواد شفیعیان افزود: پژوهشگران می‌توانند اصل آثار خود در ۲ بخش مقالات و طرح‌های پژوهشی را پس از داوری اولیه و تا ۳۰ خرداد امسال از طریق پایگاه اینترنتی دبیرخانه همایش به نشانی همایش پایداری و کارآمدی خانواده ارسال کنند.
وی گفت: «حکمرانی، پایداری و کارآمدی خانواده»، «فضیلت‌های اخلاقی، پایداری و کارآمدی خانواده»، «فقه و حقوق خانواده، پایداری و کارآمدی خانواده»، «باور‌ها و رفتار‌های دینی، پایداری و کارآمدی خانواده»، «پویایی‌های اجتماعی و فرهنگی، پایداری و کارآمدی خانواده» و «مشاوره و برنامه‌های غنی‌سازی ازدواج، پایداری و کارآمدی خانواده» از محور‌های این همایش است.
حجت الاسلام شفیعیان افزود: نخستین همایش ملی «پایداری و کارآمدی خانواده مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی» به همت پژوهشکده الهیات و خانواده وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در تابستان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.
دبیر اجرایی همایش پایداری و کارآمدی خانواده با بیان اینکه این رویداد با مشارکت ۱۵ نهاد علمی و با دارا بودن درجه موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) برگزار می‌شود، گفت: مجموعه مقاله‌های رسیده به دبیرخانه همایش در قالب کتاب منتشر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • صنعت نشر با حبس سرمایه رو به روست
  • حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان
  • چرا ترجمه‌ها در حوزه کودک و نوجوان بر تألیف پیشی گرفت؟
  • مهلت شرکت در جشنواره مسطورا تمدید شد
  • شرایط شرکت در جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی اعلام شد
  • اعلام فراخوان سی و یکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی
  • آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی اعلام شد
  • اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره کتاب سال دانشجویی
  • تمدید مهلت ارسال آثار به همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده
  • تمدید مهلت ارسال اثر به همایش ملی پایداری و کارآمدی خانواده