Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مجموع تعداد بازدید در سه پلتفرم فیلیمو، نماوا و بازار به رکورد دو میلیون و ۷۲۶ هزار بیننده رسیده است. رکوردی که در ۲۴ ساعت اولیه انتشار هم برابر با یک میلیون و ۸۲۰ هزار تماشاگر بود.

«کلاسیکو» یک ویژه برنامه اینترنتی به تهیه کنندگی عادل فردوسی پور است که به مناسبت رقابت حساس دو تیم بارسلونا و رئال مادرید و با اجرای پژمان جمشیدی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی دایی، وریا غفوری، امیرمهدی ژوله و ژابی آلونسو مهمان های این برنامه بودند که به بحث و تحلیل پیرامون این مسابقه هیجان انگیز پرداختند.

همچنین با توجه به این نکته که برای هر دستگاه تماشا می‌توان بیشتر از یک تماشاگر را در نظر گرفت، باید درنظر داشت که عدد اعلام شده برآوردی از  حداقل تعداد تماشاگر در ۷ روز اول انتشار است و تعداد واقعی تماشاگران «کلاسیکو» در یک هفته ابتدایی انتشار عددی فراتر از دو میلیون و ۷۲۶ هزار نفر تخمین زده می‌شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی ۹۰ عادل فردوسی پور برنامه تلویزیونی کلاسیکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۸۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، امروز در شهرطوس جمعی از دختران آسیب دیده شنوایی سوم شعبان دو در مراسم بزرگداشت فردوسی که در کنار مزارش برگزار شد ترانه خوشه چین را با زبان اشاره اجرا کردند.

در حاشیه این مراسم نقالی یکی از داستان‌های شاهنامه توسط یکی از آسیب دیدگان شنوایی اجرا شد.

این مراسم با هدف تقویت هویت ملی و آشنایی ناشنوایان انجام شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • می‌خواهند همان بلایی که سر تلویزیون آورند را، سر پلتفرم‌ها هم بیاورند/ آیینه شبکه نمایش خانگی را نشکنید
  • دستورالعمل ساترا برای تبلیغات بازرگانی در شبکه نمایش خانگی
  • واکنش‌ها به ال‌کلاسیکو: همه چیز تمام شد (عکس)
  • گل‌های خانگی رئال‌مادرید در ال‌کلاسیکو (فیلم)
  • واکنش خاویر تباس به صحنه جنجالی ال کلاسیکو با انتشار تصاویری از اشتباه‌های تکنولوژی خط دروازه!
  • بهترین گل‌های خانگی رئال مادرید در ال کلاسیکو (فیلم)
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • بهترین گل های خانگی رئال مادرید در ال کلاسیکو / فیلم