Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ذوب‌آهن اصفهان در هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان به دنبال کسب پنجمین برد خود است. ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، لیگ برتر والیبال بانوان که ابتدا قرار بود پس از برگزاری هفته سوم این رقابت‌ها تعطیل شده و ادامه آن به پس از برگزاری مسابقات انتخابی المپیک موکول شود، بدون حضور تیم‌هایی که بیشترین ملی‌پوش را در تیم ملی دارند پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته پنجم این رقابت‌ها که فردا پنجشنبه پنجم دی ماه با انجام 3 دیدار برگزار می‌شود، ذوب‌آهن در ورزشگاه خانگی خود در اصفهان میزبان تیم شورا و شهرداری قزوین است.

تیم بدون شکست ذوب‌آهن که هر 4 دیدار قبلی خود را با پیروزی 3 بر صفر پشت سر گذاشته است، با 12 امتیاز همچنان صدر جدول رده‌بندی را در اختیار دارد. در مقابل، شهرداری قزوین از 3 دیداری که برگزار کرده یک پیروزی و 2 شکست به دست آورده و با 4 امتیاز تیم چهارم جدول رده‌بندی است.

هدایت شهرداری قزوین را افسانه ایران‌دوست بازیکن سابق تیم ملی والیبال بانوان ایران بر عهده دارد.

این تیم هفته گذشته در خانه موفق به شکست 3 بر صفر تیم توسعه اقتصادی اطلس شد تا نخستین برد خود در لیگ امسال را کسب کند. ذوبی‌ها اما در زمین اکسون تهران به چهارمین پیروزی 3 بر صفر خود دست پیدا کردند تا همچنان در قامت مدافع عنوان قهرمانی ظاهر شوند.

شاگردان فریبا صادقی تا کنون برابر تیم‌های پیکان تهران، افق قم، ستارگان فارس و اکسون تهران به پیروزی رسیده‌اند و فردا به دنبال کسب پنجمین برد خود و تثبیت صدرنشینی‌شان هستند.

در سایر دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان، تیم رده سومی اکسون تهران به مصاف تیم توسعه اقتصادی اطلس می‌رود و 2 تیم افق قم و ستارگان فارس نیز با هم دیدار می‌کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان: مشکل شاگردانم نداشتن بازی تدارکاتی استلیگ برتر والیبال بانوان| ذوب‌آهن و سایپا پیروز شدندلیگ برتر والیبال بانوان| پیکان و باریچ اسانس در هفته چهارم بازی نمی‌کنند

برنامه دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان به این شرح است:

پنجشنبه 5 دی ماه، ساعت 15

ذوب‌آهن اصفهان - شورا و شهرداری قزوین

توسعه اقتصادی اطلس - اکسون تهران

افق قم - ستارگان فارس

انتهای پیام/165/ش

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۸۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف بازی تکراری از مراحل دوم به بعد جام حذفی انگلیس در فصل آینده

تغییری که باشگاه‌های ثروتمند انگلیسی به دنبال آن بودند، بالاخره اجرایی می‌شود. 

بر حسب توافق مالی جدید بین اتحادیه فوتبال انگلیس (FA) و لیگ برتر، از فصل آینده پس از پایان دور نخست مسابقات جام حذفی، خبری از بازی‌های تکراری در این رقابت‌ها نخواهد بود.

طرفداری | به گزارش استاندارد اسپورت، در حال حاضر فرمت مسابقات به این شکل است که از دور پنجم به بعد، بازی تکراری برگزار نمی شود، اما این قانون حالا برای کل مسابقات اصلی جام حذفی و از شروع فصل ۲۵-۲۰۲۴ اعمال خواهد شد. این تصمیم بخشی از توافق مالی شش ساله جدید بین اتحادیه فوتبال و لیگ برتر است که با توجه به گسترش مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه‌های جهان اتخاذ شده است.

علاوه بر این، لیگ برتر متعهد شده است تا علاوه بر ۱۰۰ میلیون پوندی که هر فصل در سطوح پایین‌تر فوتبال سرمایه‌گذاری می‌کند، تا سقف ۳۳ میلیون پوند دیگر برای فوتبال پایه در انگلیس اعتبار تامین کند. با این حال، این تصمیم با ناامیدی اتحادیه لیگ فوتبال (EFL) مواجه شد. ترور برچ، مدیر اجرایی این اتحادیه، اعلام کرده است که آن‌ها به دنبال جبران خسارت برای باشگاه‌های عضو خود خواهند بود. منابع EFL می‌گویند که آن‌ها در این تصمیم‌گیری که روز پنجشنبه توسط اتحادیه فوتبال اعلام شد، مشارکت داده نشدند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • درخواست مهم باشگاه سپاهان از مورایس
  • پیروزی تیم هندبال سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر
  • استخراج ۲ امتیازی سپاهان از معدن زغال‌سنگ
  • سهمیه سری آ ایتالیا برای شرکت در لیگ قهرمانان اروپا اضافه شد
  • حذف بازی تکراری از مراحل دوم به بعد جام حذفی انگلیس در فصل آینده
  • معرفی نفرات برتر کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدر، شمس اذر در تدارک غول کشی دوباره
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم