Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@07:51:28 GMT

پیشرفت ۶۰ درصدی زهکشی محلات درگهان قشم

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۸۵۴۷

پیشرفت ۶۰ درصدی زهکشی محلات درگهان قشم

شهردار درگهان روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح تنها در ۲ هزار متر از مساحت درگهان اجرا نشده که پیگیری‌های لازم برای تامین اعتبار در حال انجام است.

سیدمحمدکاظم شهرویی افزود: زهکشی یکی از اساسی‌ترین نیازها در شهر درگهان به ویژه محله‌های «کوش» و «دلبری» است.

وی ادامه داد: به دلیل ساحلی بودن و ارتفاع پایین بستر شهر، اجرای طرح‌های زهکشی از اهمیت حیاتی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار درگهان افزود: پس از اتمام زهکشی، عملیات آسفالت معابر محله دلبری به مساجت حدود۲۰ هزار متر مربع اجرا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: قرارداد مربوط به روکش آسفالت محله دلبری با پیمانکار مربوطه منعقد شده‌است و در موعد مقرر آغاز می‌شود.

شهر درگهان با افزون بر ۱۵ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۰ کیلومتری شهر قشم قرار دارد و دارای ۱۲ مجتمع تجاری شامل حدود ۶ هزار واحد است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در خلیج فارس گسترده شده است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

برچسب‌ها جزیره قشم قشم درگهان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جزیره قشم قشم درگهان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور جزیره قشم قشم درگهان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۸۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان

به گزارش جام جم آنلاین زنجان، قزوینیان گفت: پیشرفت پروژه‌های مسکن ملی در بخش خودمالکی ۵۵ درصد، بازآفرینی شهری ۳۴ درصد و در بخش روستایی ۹۲ درصد برآورد شده است.

وی افزود: در بخش مسکن حمایتی برش دو ساله استان ۱۳ هزار و ۵۳۱ واحد مسکونی، در بخش خودمالکی ۶هزار و ۱۴ واحد، بازآفرینی شهری ۴ هزار و ۵۱۰ واحد و در بخش مسکن روستایی نیز  ۱۰ هزار واحد مسکونی است.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان در ادامه با بیان اینکه تاکنون برای اجرای پروژه‌های حمایتی مسکن ۲۷۱ هکتار زمین (به صورت اجاره ۹۹ ساله) تأمین شده و برای مابقی متقاضیان واجد شرایط نیز در مرحله تأمین و الحاق اراضی مدنظر است، ادامه داد: برنامه چهارساله استان زنجان در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی است که از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد نیز مسکن روستایی می باشد.

قزوینیان گفت: برنامه‌ریزی و اقدامات لازم جهت تأمین اراضی برای ۲۱ هزار متقاضی واجد شرایط طرح مذکور در دست اقدام است و در سال جدید با جدیت پیگیر تأمین زمین هستیم.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • پیشرفت ۸۰ درصدی طرح اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت بیمارستان ۴۰۵ تختخوابی
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • پیشرفت فیزیکی ۷۸.۵ درصدی شبکه آبیاری و زهکشی البرز
  • پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی اسلامشهر
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • پیشرفت ۶۴ درصدی طرح صنعتی تولید نخ ابریشم
  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت مسکن ملی مهرگان مشهد
  • پیشرفت 73 درصدی در ساخت کانال اتصال بندر فاو به «جاده توسعه»