Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد- افزایش سقف تسهیلات ساخت و خرید مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در شورای پول و اعتبار تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد، در یکهزار و دویست و هشتاد و پنجمین جلسه شورای پول و اعتبار، به ریاست دکتر عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی، افزایش سقف تسهیلات ساخت و خرید مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن به شرح ذیل مورد تصویب قرار گرفت:

علاوه بر این، سقف تسهیلات جعاله از محل منابع داخلی بانکها توسط بانک مسکن و بانکهای تجاری (شامل تسهیلات از محل اوراق گواهی حق تقدم و بدون سپرده) تا مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین شورای پول و اعتبار، با امکان تلفیق حساب صندوق پس انداز مسکن جوانان با اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن (تا سقف اوراق مزبور) موافقت کرد.

در این جلسه برنامه های وزارت صمت برای بهبود شرایط وافزایش بهره وری شرکتهای خودروسازی ایران خودرو وسایپا خصوصاً برنامه واگذاری اموال وشرکتهای وابسته آنها مطرح و در راستای حمایت از اشتغال و افزایش تولید وحل مشکلات قطعه سازان،مقرر شد درخصوص تأمین سرمایه درگردش خودروسازان مساعدت ممکن از سوی سیستم بانکی به عمل آید.


 

 

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۸۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید و فروش سوالات گواهینامه رانندگی هم داریم؟

به گزارش خبرآنلاین، شاید جالب باشد بدانید که بازار سیاهی برای فروش سوالات امتحان دریافت گواهی نامه راه افتاده است.

روزگار خودرو در خبری نوشت: برخی از آموزشگاه های رانندگی اقدام به فروش سوالات می‌کنند. این آموزشگاه ها با دریافت مبلغی در حدود ۵۰ هزار تومان سوالات گواهی نامه را قبل از امتحان می‌فروشند.

حال باید در نظر گرفت که فروش سوالات چه سودی را برای این افراد دارد و در کنار آن چقدر باعث ایجاد خطر در آینده می‌شود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895413

دیگر خبرها

  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • اعطای ۲۴ هزار و ۹۴۱ فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲
  • ۲۱۰۶ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد گلستان واگذار شد
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی
  • ساخت حدود ۳۴ هزار واحد روستایی برای مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور
  • رتبه چهارم گلستان در پرداخت تسهیلات بانکی ساخت و نوسازی مسکن در کشور
  • سوالات گواهینامه رانندگی خرید و فروش می شود؟
  • سقف تسهیلات مسکن جوانان افزایش می‌یابد
  • خرید و فروش سوالات گواهینامه رانندگی هم داریم؟