Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: هم‌اکنون ۳۸ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل هستند که از تمامی خدمات این نهاد مردمی بهره‌مند می‌شوند. ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

حسین دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: هم اکنون 26 هزار و 530 خانوار در قالب 46 هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل قرار دارند و بیش از 12 هزار خانوار نیز در قالب 34 هزار نفر از محل تبصره 14 هدفمندی یارانه‌ها از خدمات کمیته امداد استان اردبیل بهره‌مند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه حدود 22 هزار زن سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد قرار دارند، افزود: یکی از ضروری‌ترین برنامه‌های کمیته امداد پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی در بین خانوار تحت حمایت است که همواره مورد توجه امدادگران استان اردبیل قرار دارد.

دشتی از اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: برنامه‌های مختلف فرهنگی مناسبی برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی‌(ره) و خانوارها و اقشار آسیب پذیر با هدف ارتقای سطح فکری و فرهنگی این قشر اجرا می‌شود.

راه‌اندازی 1000 نیروگاه برق خورشیدی برای اشتغال مددجویان کمیته امداد ‌بوشهر‌سیل به 105 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد کرمان آسیب وارد کردگیلان| مهارت‌ آموزی مددجویان کمیته امداد در موفقیت طرح‌های اشتغالزایی موثر است

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با تاکید بر اینکه 28 هزار و 506 سالمند، تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل قرار دارند، بیان کرد: سالمندان تحت حمایت قادر به انجام کار و هیچ‌گونه فعالیتی نیستند که با ارائه خدمات درمانی و دارویی تلاش می‌شود.

وی اظهار کرد: با استفاده از روش‌های نوین و الکترونیکی، علاوه بر شفاف‌سازی، کمک‌های خیران در اسرع وقت در بین فقرا و نیازمندان توزیع می‌شود و نیکوکاران از طریق کد آنی‌پرداخت #045*8877* می‌توانند به آسانی کمک‌های خود را به دست فقرا و مستمندان استان اردبیل برسانند.

انتهای پیام/ 146/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۸۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن مددجویان کمیته امداد اردبیل افتتاح شد/تکمیل ۹۸واحد تا شهریور

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که به صورت نمادین و در روستای پیراقوم و با حضور معاون عمرانی استاندار اردبیل برگزار شد، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: ۹۰۱ واحد مسکن مددجویی و محرومان در استان اردبیل در دستور کار اجرایی و عملیاتی قرار گرفت که از این تعداد ۸۰۹ واحد امروز و در این مراسم به بهره برداری رسید.

علیرضا حسین نژاد خاطرنشان کرد: در سطح کشور نیز با حضور رئیس جمهور ۳۳ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن مددجویی در شهرها و روستاها افتتاح شد تا کمیته امداد توانمندی خود را در تامین سرپناه جامعه هدف نشان دهند.

وی با قدردانی از شرکای اجتماعی کمیته امداد در ساخت این واحدهای مسکونی بیان کرد: بنیاد مستضعفان، سپاه پاسداران و بنیاد مسکن یاریگر ما در احداث، تکمیل و بهره برداری از این واحدهای ایمن و مقاوم هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل افزود: امروز ۸۰۹ واحد مسکن با پراکنش شهری و روستایی در سطح استان به بهره برداری رسید که عمده آنها در شهرها و بخش های محروم استان بوده است.

حسین نژاد بیان کرد: به عنوان نمونه در خورش رستم ۷۹ باب مسکن و انگوت ۵۰ واحد مسکن محرومان و مددجویان کمیته امداد استان اردبیل افتتاح شد.

وی گفت: ساخت این واحدها در دو سال گذشته و با کمک و پشتیبانی دولت سیزدهم آغاز شده بود که ما بخشی از این مساکن را تحویل خانواده های نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد دادیم.

بنیاد مستضعفان ۴۰۱ واحد مسکن در اردبیل احداث می کند

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: در پنج شهرستان گرمی، انگوت، کوثر، نمین و مشگین شهر بنیاد مستضعفان و نهادهای زیرمجموعه آن یاریگر و کمک کار کمیته امداد در احداث این واحدها بودند که ۴۰۱ واحد با همکاری بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی تحویل مددجویان شد.

حسین نژاد تصریح کرد: بنیاد مستضعفان برای ساخت این واحدها ۵۰ میلیون تومان مساعدت بلاعوض کرده و کمیته امداد نیز ۱۰۰ میلیون تومان نیز پرداختی بلاعوض به مددجویان داشته است.

وی افزود: در کنار این پرداختی های بلاعوض بنیاد مسکن نیز تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان ارائه کرده تا ساخت این واحدها به سرانجام برسد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: برای سایر پروژه ها نیز کمیته امداد ۱۰۰ میلیون تومان بلاعوض و بنیاد مسکن نیز تسهیلات ارزان قیمت ۲۵۰ میلیون تومانی را در اختیار متقاضیان قرار داده است.

حسین نژاد ادامه داد: ۹۸ واحد باقیمانده در شهرستان های مختلف تا پایان شهریور ماه و شروع فصل سرما تکمیل و در اختیار این خانواده ها قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: این پروژه ها ۳۰ تا ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مدیران شهرستان ها مصمم هستند تا در کوتاهترین زمان واحدهای باقیمانده را به بهره برداری برسانند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ پشت نوبتی در حوزه مسکن نداریم و تمام مددجویان بالای دو نفر خانوار در روستاها صاحب مسکن شده و مشکلات گذشته رفع شده است.

کد خبر 6079161

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»
  • واگذاری ۷۸۰ انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی اردبیل
  • واگذاری زمین به ۴۰۰ خانوار اردبیلی در قالب طرح جوانی جمعیت
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • مسکن مددجویان کمیته امداد اردبیل افتتاح شد/تکمیل ۹۸واحد تا شهریور
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان به بهره برداری رسید
  • ۹۴۰ باب واحد مسکونی مددجویی در استان به بهره برداری رسید
  • ۸۰۹ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد افتتاح شد