Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@21:36:56 GMT

سمنان ۱۵۰ کمان‌گیر دارد/ ضرورت افزایش ورزشکاران

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۸۸۲۲

سمنان ۱۵۰ کمان‌گیر دارد/ ضرورت افزایش ورزشکاران

به گزارش خبرنگار مهر، رضا پارسا شامگاه چهارشنبه در مراسم انتخاب رئیس هیئت تیراندازی باکمان استان سمنان به میزبانی ورزش و جوانان، ضمن بیان اینکه ورزش تیر و کمان دارای جذابیت‌های فراوانی است، بیان کرد: استان سمنان با دارا بودن جمعیت مناسب و ورزشکاران مستعد تنها ۱۵۰ ورزشکار این رشته را دارد که متأسفانه این میزان اصلاً کافی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه می‌بایست در راستای جذب ورزشکاران تیر و کمان اهتمام بیشتری داشت، ابراز کرد: باید از ظرفیت دانشگاه‌ها و مدارس در این راستا بهره برد.

نایب‌رئیس فدراسیون تیراندازی باکمان بابیان اینکه رونق تیراندازی باکمان در استان سمنان نیازمند هم‌افزایی است، تأکید کرد: استفاده از ظرفیت‌های موجود یکی از مسائلی است که در درون این استان باید به آن توجه کرد.

پارسا ضمن بیان اینکه هم‌جواری استان سمنان با تهران مزیتی برای ورزشکاران در استفاده از سایت تیر و کمان پایتخت است، تأکید کرد: می‌توان در راستای رشد و توسعه این ورزش در استان سمنان برنامه‌ریزی بهتری داشت.

وی بابیان اینکه از رئیس جدید هیئت تیر و کمان استان سمنان می‌خواهیم تا برنامه خود را در راستای ترویج و توسعه این رشته ورزشی قرار دهد، گفت: در کنار رئیس اعضای مجمع تیر و کمان استان نیز می‌بایست نقش فعالی در گسترش رشته تیراندازی باکمان در سمنان داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی داوودی با رأی اعضای مجمع تیر و کمان استان سمنان به‌عنوان رئیس هیئت این استان انتخاب شد.

کد خبر 4807822

منبع: مهر

کلیدواژه: تیراندازی با کمان ورزش و جوانان استان سمنان سمنان بوشهر ایلام آلودگی هوا تعطیلی مدارس شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه بیرجند قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی شب یلدا شیراز آبگرفتگی معابر استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ورود شرکت‌های فناور به صنعت کردستان

رئیس پارک علم و فناوری کردستان گفت: شرکت‌های فعال در حوزه ارتباطات و فناوری  باید ماحصل دستاوردهای خود را به حوزه صنعت استان تزریق کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، بابک سوری بعدازظهر امروز در نشست هم‌اندیشی فعالان ICT کردستان که با حضور معاون وزیر ارتباطات که در پارک علم و فناوری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: 180 شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری کردستان مستقر هستند که از این میزان 60 شرکت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود که شرکت‌های فعال در این حوزه، ماحصل دستاوردهای خود را به حوزه صنعت و ورود محصولات فیزیکی در استان تزریق کنند، گفت: تولید نرم‌افزار در استان وضعیت مناسبی دارد اما باید شرکت‌های فناوری اطلاعات در حوزه صنعت کاربرد خود را نشان داده و موجب افزایش محصول و تولید خدمات شوند.

رئیس پارک علم و فناوری کردستان از پیگیری روزانه جهت بهبود زیرساخت‌های فیزیکی پارک خبر داد و افزود: پیگیری‌ها ما در بهبود وضعیت در قالب تأمین مکان مناسب همچون اتاق‌های سرور است و تلاش خود را در این راستا به‌کار می‌بریم.

وی با بیان اینکه کمبود تسهیلات، حمایت مالی و سایر مشکلات مطرح شده در این جلسه کاملا ملموس است، تصریح کرد: هدف اصلی ما افزایش امکانات، رفع موانع و مشکلات پیش‌رو است و تمام توان خود را برای تحقق این هدف به‌کار خواهیم گرفت.

سوری در پایان با تأکید بر اینکه شرکت‌ها باید در کارهای خود، قالب‌های مرسوم را بشکنند، گفت: ماهیت نوآوری و ارائه فکرهای متفاوت در کار شرکت‌های فناوری باید دنبال شود تا شاهد پیشرفت این شرکت‌ها در استان باشیم.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • ضرورت استفاده از الگو‌های موفق افزایش ازدواج و کاهش طلاق
  • ضرورت تقسیم کار برای تحقق شعار سال
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • ضرورت ورود شرکت‌های فناور به صنعت کردستان
  • مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان