Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: فردا دستورالعمل مدیریت نگهداری و تعمیرات فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مهراله رخشانی‌مهر ضمن گرامیداشت خیرین مرحوم مدرسه‌ساز محمدرضا حافظی رئیس فقید جامعه خیرین مدرسه‌ساز و  حسین علیمرادی جوان خیر مدرسه‌ساز در منطقه دشتیاری اظهار کرد: در جامعه خیرین مدرسه‌ساز ترکیبی از افراد  جوان و پیر را برای توسعه فضاهای آموزشی کشور به کار گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رخشانی‌مهر با اشاره به وضعیت اعتبارات نوسازی مدارس طی سال های ۹۶ تا ۹۹ اظهار کرد: در بودجه سال 96، اعتبار سازمان نوسازی مدارس 540 میلیارد تومان و در سال 97، هزار و 800 میلیارد تومان بود که این رقم در بودجه سال 98 به 2 هزار و 800 میلیارد تومان افزایش یافت. همچنین در سال 99  نیز بیش از 5600 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که نشان از جهش محسوس طی دو سال اخیر دارد.

وی ادامه داد: مهم ترین ویژگی لایحه بودجه ۹۹ در بخش اعتبارات مربوط به اعتبارات خیرین است که در پروژه‌های مشارکتی حدود 2700 میلیارد تومان اعتبار دیده شده است؛ یعنی اگر معادل 50 درصد اعتبار پروژه از طریق خیرین تامین شود؛ مابقی توسط دولت تامین می‌شود.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور درباره نگهداری و تعمیرات مدارس از رونمایی دستورالعمل مدیریت نگهداری و تعمیرات فضاهای آموزشی،  تربیتی و ورزشی خبر داد که با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه آموزش و پرورش فردا رونمایی خواهد شد.

همچنین احمد صافی مشاور وزیر در انور بازنشستگان با اشاره به اینکه فضای  فیزیکی مدرسه  زمینه ساز فضای اخلاقی و  علمی است، گفت:  به همین دلیل مدرسه اهمیت بسیار دارد و رشد ابعاد وجودی است؛  

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت مدرسه خیرین مدرسه‌ساز هم زمینه ساز قیمتی کردن  نسل آینده خواهند بود.

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش مدیریت ورزشی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۹۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی

مدرسه ۶ کلاسه خیرساز مرحوم «مهدی گلوانی» در خوی با حضور فرماندار ویژه خوی، امام جمعه و جمعی از روسای ادارات به بهره برداری رسید.

 فرماندار ویژه شهرستان خوی در آیین افتتاح مدرسه خیری ۶ کلاسه مرحوم مهدی گلوانی با استناد به آیات قرآن گفت: مدرسه سازی همانند جهاد در جبهه‌های نبرد بوده و صدقه جاری محسوب می‌شود.

کریم علی نژاد با اشاره به اینکه، مدرسه‌سازی توشه برداشتن برای آخرت و یک تجارت معنوی ماندگار است گفت: باید قدردان همراهی مجمع خیرین و خیرین مدرسه ساز باشیم که در کنار دولت برای رفع کمبود فضا‌های آموزشی حضوری پرشور دارند.

رئیس آموزش و پرورش خوی نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: این مدرسه خیر ساز شش کلاسه با ۷۵۰ مترمربع زیربنا و ۸۰ میلیارد ریال اعتبار توسط «حاج حسین گلوانی» تأمین اعتبار شده است.

مرتضی محمد پور افزود: حسین گلوانی خیر خویی، در اقدامی نیک و الگو محور این مدرسه را با نظارت نوسازی مدارس استان به نام و یاد پسر مرحوم شان "مهدی گلوانی" احداث کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد
  • نگهداری و نوسازی دیوار‌های صوتی در پایتخت